کد مطلب: ۳۰۷۱۲۷

انگلیس:

نیروهایمان پس از بریگزیت هم در آلمان می‌مانند

نیروهایمان پس از بریگزیت هم در آلمان می‌مانند

وزیر دفاع انگلیس گفت:کشورش به حضور نظامی در آلمان فراتر از سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داد.

گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس اظهار کرد، حدود ۱۸۵ پرسنل ارتش انگلیس و ۶۰ کارمند وزارت دفاع این کشور به مجرد تکمیل خروج واحدهای ارتش انگلیس، در آلمان باقی خواهند ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، ویلیامسون در بیانیه‌ای که از سوی دولت انگلیس انتشار یافت گفت: ما در حال افزایش دادن نقاط حضور انگلیس در سراسر جهان هستیم. ما تاسیساتمان را در آلمان نخواهیم بست و به جایش از آنها به عنوان پایگاه عملیات خط مقدم برای ارتش استفاده خواهیم کرد.

طبق سند بازبینی امنیت و دفاع راهبردی سال ۲۰۱۰ انگلیس، قرار بود که استقرار پرسنل نظامی این کشور در پایگاه‌های نظامی در آلمان در سال ۲۰۱۹ پایان یابد هر چند که برخی ماموریت‌های آموزشی هنوز به اجرا در نیامده است.

بر طبق بیانیه اخیر وزیر دفاع انگلیس، پرسنل ارتش انگلیس به صورت دائمی در منطقه آموزشی سنلاگر به مساحت ۱۱۷ کیلومتر مربع مستقر خواهند شد و این منطقه یک محدوده مانور با آتش جنگی را برای نیروهای انگلیسی و ناتو تامین می‌کند.همچنین از زیرساخت‌ها و دارایی‌های ناتو نیز پشتیبانی خواهد شد که شامل تجهیزات ویژه عبور از رودخانه و آب است که در منطقه میندن در شمال شرق ایالت راین شمالی-وستفالیا در غرب هانوفر هستند.

همزمان لندن و برلین مشغول مذاکراتی به منظور ارتقا تجهیزات ویژه ایجاد پل مکانیکی برایعبور خودروهای نظامی از رودخانه‌هایی هستند که به صورت مشترک بین دو طرف اداره می‌شوند.

بر اساس برآوردها تا سال ۲۰۱۵ تعداد نظامیان انگلیسی مستقر در آلمان ۵۲۰۰ نفر بوده است.

همچنین ارتش آمریکا نیز حدود ۳۶ پایگاه نظامی در آلمان دارد و ۳۳ هزار نظامی آمریکایی نیز در این کشور مستقر هستند.

منبع:دویچه‌وله

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.