کد مطلب: ۱۲۹۶۵۴

نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در اصفهان افتتاح شد

نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی در اصفهان افتتاح شد

نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی جرقویه اصفهان به عنوان بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور صبح امروز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید. به گزارش وزارت نیرو، حمید چیت چیان وزیر نیرو، در سفر به استان اصفهان از نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی اصفهان بهره‌برداری شد. براس این گزارش، نیروگاه خورشیدی جرقویه اصفهان بزرگترین نیروگاه خورشیدی بهره‌برداری شده

نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی جرقویه اصفهان به عنوان بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور صبح امروز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش وزارت نیرو، حمید چیت چیان وزیر نیرو، در سفر به استان اصفهان از نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی اصفهان بهره‌برداری شد. براس این گزارش، نیروگاه خورشیدی جرقویه اصفهان بزرگترین نیروگاه خورشیدی بهره‌برداری شده در ایران با تکنولوژی فتوولتاییک به صورت تک‌محوره است. این نیروگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار و با سرمایه‌گذاری 550 میلیارد تومانی احداث شده است.

همچنین، این نیروگاه دارای 2 فیدر اختصاصی 20 کیلوولت با مسافت 3.5 کیلومتر به پست 63/20 کیلوولت جرقویه متصل شده است. گفتنی است، تا پیش از افتتاح این نیروگاه، بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با ظرفیتی بالغ بر 7 مگاوات در همدان قرار داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.