کد مطلب: ۲۸۱۳۴۵

آمار فروش سینما

هزارپا رکوردهای خودش را هم در سینمای ایران می‌شکند

هزارپا رکوردهای خودش را هم در سینمای ایران می‌شکند

کمدی «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم این روزها که هر هفته رکورد جدیدی را در سینمای ایران به نام خود ثبت می‌کند، این هفته نیز به فروش فوق‌العاده ۵ میلیون تومان دست یافت و موفق شد رکورد بیشترین فروش هفتگی را که پیشتر در اختیار خودش بود، بار دیگر جابجا کند.

فروش کل فیلم «هزارپا» پس از تنها ۳ هفته از مرز ۱۲ میلیارد تومان گذشت و ثابت کرد جدیدترین اثر ابوالحسن داوودی برای رقابت با «نهنگ عنبر ۲»، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به میدان آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دومین فیلم پرفروش هفته کمدی «تگزاس» بود که با فروش ۴۷۸ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان، به فروش کل ۱۳ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان دست یافت و با پشت سر گذاشتن فیلم جنگی «به وقت شام» خود را به جمع سه فیلم پر فروش سال ۱۳۹۷ رساند.

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» در ادامه رشد فروشش در این هفته نیز افزایش فروش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و با فروش هفتگی ۳۳۰ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان با دو پله صعود در جدول فروش هفتگی، از «دشمن زن» عبور کرده و در رتبه سوم جدول قرار گرفت. «دشمن زن» که هفته‌های اخیر حواشی بسیاری پیرامون اکرانش در سینماهای شهرداری ایجاد شده بود، با فروش ۲۹۷ میلیون تومان در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

فیلم پنجم جدول پرفروش‌ها، «دارکوب» با فروش هفتگی ۲۸۴ میلیون تومان بود. فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی که پس از چهار هفته اکران توانست از مرز یک میلیارد تومان بگذرد. یکی از عوامل فروش پایین فیلم اجتماعی و تلخ «دارکوب» را می‌توان همزمانی اکران آن با کمدی‌هایی نظیر «هزارپا» و «تگزاس» دانست.

«هزارپا» در ادامه رکوردشکنی خود با فروش هفتگی ۴ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان، رکورد بیشترین فروش هفتگی را که با فروش هفتگی ۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان در اختیار خودش بود را بار دیگر شکست. همچنین این فیلم کمدی موفق شد با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روز جمعه ۲۹ تیر ماه، رکورد بیشترین فروش در یک روز را نیز به نام خود ثبت کرد.

۱۰ فیلم پرفروش هفته هجدهم سینمایی سال ۱۳۹۷، ۷۰۰ میلیون تومان نسبت به هفته هفدهم فروش بیشتری داشتند و در ۷۰۰ سالن سینما در مجموع ۶.۸ میلیارد تومان فروختند.

فروش سینمای ایران ۲۷ تیر ۲ مرداد ۹۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.