کد مطلب: ۲۶۳۶۲۹

باکس آفیس

هشت یار اوشن در بالاترین طبقه باکس آفیس

هشت یار اوشن در بالاترین طبقه باکس آفیس

«هشت یار اوشن» (Ocean’s 8) نخستین هفته اکرانش را با فروش ۵۹ میلیون و ۶۲۰ هزار دلاری آغاز کرد و با این میزان فروش، بالاتر از «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» و «ددپول ۲» عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته بیست و سوم باکس آفیس را به دست آورد.

«هشت یار اوشن» (Ocean's 8) نخستین هفته اکرانش را با فروش ۵۹ میلیون و ۶۲۰ هزار دلاری آغاز کرد و با این میزان فروش، بالاتر از «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» و «ددپول ۲» عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته بیست و سوم باکس آفیس را به دست آورد. این فیلم اکشن بخشی از سری فیلم‌های «یاران اوشن» است. شخصیت‌های اصلی «هشت یار اوشن» را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، در «هشت یار اوشن» ریحانا، ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آن هاتاوی، هلنا بونهام کارتر به کارگردانی گری راس ایفای نقش می‌کنند. این فیلم اکشن ماجراجویی با بودجه ۷۰ میلیون دلاری ساخته شده و تا امروز در گیشه جهانی به فروش ۱۱۶ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

فیلم علمی تخیلی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) در هفته سومش اکرانش با افت فروش ۴۴ درصدی روبرو شد و فروش هفتگی ۲۲ میلیون و ۸۱۲ هزار دلاری داشت.

«ددپول ۲» (Deadpool 2)، فیلم ابرقهرمانی مارول نیز این هفته با افت فروش هفتگی روبرو شد و ۲۰ میلیون و ۸۶۵ هزار دلار گیشه داشت. این فیلم ابرقهرمانی پس از ۴ هفته نمایش به فروش کل ۲۸۵ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار رسید.

«موروثی» (Hereditary) تازه‌ترین فیلم ژانر رازآلود است که این هفته نمایشش را در سینماهای آمریکای شمالی شروع کرده است. این فیلم در این هفته با ۲۰ میلیون و ۱۶۱ هزار دلار فروش، پس از «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» پنجمین فیلم پرفروش باکس آفیس شد.

فیلم جنایی علمی‌تخیلی که این هفته نمایش خود را آغاز کرده، «هتل آرتمیس» (Hotel Artemis) است. این فیلم با بازی جودی فاستر در هفته اول اکران در سینماها ۴ میلیون و ۸۱۳ هزار دلار فروش داشت و هشتمین فیلم پرفروش شد.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و سوم باکس آفیس، ۱۸۵ میلیون و ۸۵۳ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و دوم ۱۲.۵ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۸ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.