کد مطلب: ۳۵۱۳۵۱

هشدار پلیس درباره ریزش کوه و بهمن در جاده کرج &#۸۲۱۱; چالوس

هشدار پلیس درباره ریزش کوه و بهمن در جاده کرج – چالوس

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: با توجه به افزایش دما و احتمال ریزش کوه و بهمن، رانندگان از سفرهای غیرضروری در محور کرج – چالوس خودداری کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سروان مسعود خانجانی افزود: رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند از سایر محورهای ارتباطی و جایگزین بهره گیرند.

وی بیان کرد: بیشترین نقاط احتمال سقوط سنگ و بهمن در جاده کرج - چالوس، محدوده‌های شهرستانک ، امام چشمه تا کندوان است که رانندگان در این محدوده‌ها توقف نکنند.

خانجانی اضافه کرد: ضرورت دارد رانندگان به ویژه در محورهای کوهستانی، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو و سوخت کافی از نیازهای اساسی برای تردد در محورهای کوهستانی مانند جاده کرج - چالوس است.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها اطمینان حاصل کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای فصل پاییز تاکنون 17 مورد سقوط بهمن و سنگ در جاده کرج-چالوس به وقوع پیوسته است.

خانجانی یادآور شد: رعایت فاصله طولی برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی در جاده‌های البرز ضروری است.

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می‌باشد و روزانه بیش از 220 هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان البرز تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.