کد مطلب: ۶۵۲۷۱

شیوا: بازار خودرو را نباید دو دستی به فرانسوی‌ها بدهیم

شیوا: بازار خودرو را نباید دو دستی به فرانسوی‌ها بدهیم

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قراردادهای امضا شده با فرانسوی‌ها نباید به ایجاد انحصار در بازار خودرو ایران منجر شود، گفت: هنوز این قراردادها به تولید منجر نشده و باید دید در آینده با ورود خودروهای فرانسوی به بازار وضعیت به چه شکل است.رضا شیوا بر لزوم همکاری خودروسازان ایرانی با شرکت‌های بزرگ خودروسازی

90cda75397f1313885064695b3d27c07_XL.jpg رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قراردادهای امضا شده با فرانسوی‌ها نباید به ایجاد انحصار در بازار خودرو ایران منجر شود، گفت: هنوز این قراردادها به تولید منجر نشده و باید دید در آینده با ورود خودروهای فرانسوی به بازار وضعیت به چه شکل است.
رضا شیوا بر لزوم همکاری خودروسازان ایرانی با شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور اقدام به انعقاد قرارداد با خودروسازان فرانسوی کرده‌اند که به نظر می‌رسد در این رابطه نباید خود را به محدود به فرانسوی ها می‌کردیم.

وی با بیان اینکه همکاری با فرانسوی نباید به ایجاد انحصار در بازار منجر شود، افزود: دو شرکت خودروساز باید در این همکاری تنوع محصول را ملاک قرار دهند تا رقابت در سطح بازار ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، رئیس شورای رقابت اضافه کرد: هنوز این قراردادها به تولید منجر نشده و باید دید در آینده با ورود خودروهای فرانسوی به بازار وضعیت به چه شکل است. اگر بازار به سمت انحصار برود حتما شورا ورود پیدا خواهد کرد.

شیوا با اعلام اینکه خودروسازان می توانند با سایر شرکت های خودروساز مطرح از جمله آلمانی ها همکاری کنند، گفت: صنعت خودروسازی برای پیشرفت خود باید با شرکت های مطرح خارجی همکاری کند تا با مجهز شدن به تکنولوژی در مسیر توسعه حرکت نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.