کد مطلب: ۳۳۱۳۱۵

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای:

هیچ هماهنگی‌ای با اتحادیه برای توزیع بسته‌های حمایتی نشده است

هیچ هماهنگی‌ای با اتحادیه برای توزیع بسته‌های حمایتی نشده است

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: آخرین بار ما دو هفته پیش در وزارت تعاون جلسه‌ای برای پیدا کردن مکانیزمی برای شناسایی کارگران و کارمندان واجد شرایط برگزار کردیم. در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما همین است که چگونه کارگران و کارمندانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند را شناسایی کنیم تا در حق کسی اجحاف نشود.

محمد علیپور در خصوص توزیع بسته حمایتی برای کارمندان گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم تاکنون هیچ هماهنگی‌ای با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع این بسته‌ها نشده است و حتی ما نمی‌دانیم قرار است کالا به این افراد تعلق بگیرد یا اینکه در کارت آنها واریز شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،عضو هیات مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: آخرین بار ما دو هفته پیش در وزارت تعاون جلسه‌ای برای پیدا کردن مکانیزمی برای شناسایی کارگران و کارمندان واجد شرایط برگزار کردیم. در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما همین است که چگونه کارگران و کارمندانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند را شناسایی کنیم تا در حق کسی اجحاف نشود. این کار بسیار سختی است و با توجه به تاکید دولت برای توزیع این بسته‌ها در سال جاری اما هنوز مکانیزم آن کشف نشده است.

وی افزود: در توزیع بسته‌های حمایتی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مشکلی نداشتیم زیرا آمار آنها مشخص بود و همانطور که اخبار منتشر شده تاکنون چند بار به این افراد بسته‌های حمایتی تعلق گرفته است.

وی در پایان گفت: فروشگاه‌ها زنجیره‌ای سراسر کشور این توانایی را دارند که در صورت پیدا شدن مکانیزم شناسایی افراد، با هماهنگی وزارت تعاون به توزیع بسته‌های حمایتی چه در قالب کالا و چه در قالب فروش نقدی اقدام کنند.

منبع:ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.