کد مطلب: ۶۹۱۹۷۸

خبر خوش به اعضا صندوق ذخیره فرهنگیان/ واریز جدید به حساب بازنشستگان خرداد و تیر

خبر خوش به اعضا صندوق ذخیره فرهنگیان/ واریز جدید به حساب بازنشستگان خرداد و تیر

به گفته عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ۲۰۵میلیارد و ۲۴۱میلیون به حساب ۱۳۰۱ نفر از فرهنگیان عضو این صندوق واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ ۲۰۵میلیارد و ۲۴۱میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

ایسنا گزارش داد، حمید باقرنژاد اظهار کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۱۳۰۱ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

باقرنژاد با تاکید بر حفظ کرامت اعضای موسسه، گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است، در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

نحوه عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا ضمن برخورداری از مزایا طرح استمرار، همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

حمید باقرنژاد از واریز میزان سهم اعضای بازنشسته موسسه در کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: در راستای انتظارات به حق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد تغییرات و اتفاقات مثبتی در فرایند پرداخت سهم‌الشرکه اعضا بازنشسته هستیم که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باقرنژاد با اشاره به تشکیل واحد مدیریت امور اعضا در موسسه، افزود: به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و سیستم اعضا موسسه، سود سال مالی مربوط به دوره ۲۷ (از مهر ۱۳۹۹ لغایت شهریور ۱۴۰۰) دو ماه زودتر از سال‌های قبل و تنها دو هفته پس از برگزاری مجمع پرداخت و موجب رضایت و خشنودی اعضا بازنشسته شد.

وی تصریح کرد: سهم‌الشرکه اعضا بازنشسته اولین وجوهی است که پس از بازنشستگی به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه واریز می‌شود، بنابراین تلاش کردیم که زمان این واریزی از دو ماه به کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات کاهش یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    درسایت نوشته وام بمن تعلق گرفته درمرحله چهارم پرداخت میشود ولی هنوز خبری نیست لطفا پاسخ دهید درچه مرحله هستیم وچند وقت طول میکشه؟