کد مطلب: ۷۴۴۲۵۸

واریز عیدی یک میلیونی به حساب مددجویان

واریز عیدی یک میلیونی به حساب مددجویان

به مناسبت میلاد مسیح و آغاز سال نوی میلادی کمیته امداد برای هر مددجو مبلغی را به عنوان عیدی واریز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیته امداد از اهدای عیدی یک میلیون تومانی به مددجویان اقلیت‌های مذهبی به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نوی میلادی خبر داد.

بر اساس گزارش کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تبریک ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نوی میلادی گفت: به همین مناسبت عیدی ویژه به تمام خانواده‌های تحت حمایت از اقلیت‌های مذهبی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ خانوار از اقلیت‌های دینی تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: به هر یک از این خانواده‌ها مبلغ یک میلیون تومان عیدی اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند، فارغ از دین و آئین آنان را از وظایف خود می‌داند، خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و تهران بیشترین تعداد مددجویان اقلیت دینی را تحت حمایت دارند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور گفت: امسال به ارزش یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی و جهیزیه بین مددجویان و نوعروسان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

توزیع کالا درمیان مددجویان کمیته امداد

یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در کنار۱۲۲ فعالیت و ماموریت، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه مددجویان است.

سال گذشته تصمیم گرفته شد در قالب تهیه جهیزیه اقلامی از تولیدات داخلی کشور با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌ها خریداری شود که حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت‌ کارخانه تهیه شد.

به همین دلیل یکی از موضوعات اصلی و دغدغه‌ کمیته امداد برای استان‌های جنوبی در فصل گرما، تامین وسایل سرمایشی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی و ۲۴ هزار کولر گازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر از این شمار حدود یکهزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی است.

گفتنی است برای فصل زمستان نیز در کل کشور حدود ۴۷ هزار بخاری گازی تاکنون به جامعه هدف تحویل شده و در مناطقی که گاز وجود ندارد متناسب با همان اقلیم وسایل گرمایشی تهیه و تقدیم شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یعنی عید نوروز به اندازه سال میلادی ارزش نداره حداقل برابر که هستن

  • بینام

    باسسلان به مسئولین محترم من از مسئولین ی که لاحیه بوجه رو تصمیم گیرژ میکنند وریاست جمهوری تقاضا دذرم به کارکنان زیردست شان توصیه ودستور دهند که به مددجویان توجه کنند وقانون رو اجرا کنن به طور مساوی ومشکلات انهایی که نمیتوانن مراچه حضوری داشته باشن مددکارشان ماهی ی بار از محل زندکی شان بازدید کنن ومشکلاتشان رو بر طرف کنن نه اینکه سال ی بار سر بزنن ودر دفتری مشکل مددجو رو بنویسن ولی اقدامی قورت نگیرد لطفا به کارکنان خود دستورات لازم رو تاکید کنید مپ از مددجویان بهزیستی با عنوان بیماران روانی مزمن شدید وخیلی شدید هستم و. هیچ درامدی ندارم و هیچ دارایی یا سرپناه که اگه منزل پدری ام رو برادانم خواسته باشن بگیرن مجبورم کنار خیابان بخوابم ممنون از زحمات مسئولین