کد مطلب: ۴۹۵۵۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود

یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود

سیزدهمین مرحله یارانه معیشتی بنزین امشب به حساب سرپرستان خانوار 60 میلیون نفر از جمعیت کشور واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیزدهمین مرحله از یارانه معیشتی 55 تا 205 هزار تومانی امشب یارانه آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

حدود 60 میلیون نفر از جمعیت کشور جزو مشمولان یارانه‌بگیر معیشتی بنزین هستند که از آذر ماه سال گذشته این یارانه را دریافت می‌کنند.

طبق روال 12 ماه گذشته که این یارانه برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

به گفته سخنگوی وزارت کار، طی ماه‌های اخیر درخواست‌های اعتراض متقاضیان دریافت یارانه بنزین بررسی شده و در صورتی که پذیرفته شده به لیست مشمولان اضافه شده است. همچنین درخواست‌های اعتراضی که اخیرا ثبت شده در آذر ماه بررسی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین واسه مردم سرمایه نمیشه که این اشتباه محض که روز به روز قیمتش بره بالا پس چه بهتر که قیمت ماشین بیاد پایین انشاع الله که هر چه زودتر بیاد پایین حتی یه کارگر ساده به آرزوش برسه و ماشین دار شه این حق همه ملته که نباید ازشون گرفت شریفیم اردبیل رئیس انجمن اولیا

  • صباح

    سلام شوهر من بازنشسته . وماهی ۲م ۳۰۰ هزار تومن حقوق میگیریم چرا به ما یارانه معیشتی تعلق نمیگیره شما باید از سال ۹۸ تاکنون استعلام بگیرید . یک ماشین پژو مدل ۸۸ داریم که هنوز به لیزینگ بدهکاریم .

  • بنده خدا

    سلام امشب واریز شده؟ اگه شده پس چرا برای من واریز نشده؟

  • ناشناس

    سلام چرا معیشتی براما واریز نشده؟؟؟

  • مصطفی پورجمالی

    س چرا برای ما واریز نمیشه معشیتی

  • مصطفی پورجمالی

    با این گرونی با این یارانه ومعشیتی چه میشه خرید صبحانه یک روزمان بیشترنمیشه

  • ناشناس

    سلام.وقتتون بخیر.خانم هستم شاغل.بایک فرزنددختر دانشجو وشوهر تحصیل کرده بیکار درمنزل.حقوقم تا نصف ماه پیش نمیره.افسردگی گرفتم.
    چه کسی تقسیمات معیشتی رو انجام داده.که به تشخیص ایشون به شاغل یا کسی که بیمه است معیشتی و کمک یارانه تعلق نگیره.من اگه حقوق بگیرم و بیمه دارم درقبال کاری که انجام میدم زحمت میکشم.از خواب و استراحتم میزنم.استرس کار و شغلمو پشت سر میزارم.اوقات فراغتی که دیگران دارندو ندارم.کلی از ساعت روزانه مونو با سر و کله زدن با دیگران سپری میکنم و….به نظر من خیلی ناعادلانه است.من صب زود از خوابم بزنم تو سرما و یخبندون برم سرکار ولی همسایه یا فرد دیگری در جای گرم ونرمش باشه اونوقت ماه به ماه پولی که حق منم هست میریزین به حسابشون.

  • سمین

    یارانه امشب به کسی واریز شده. ؟به ماواریز نکردن

  • سمین

    آیا یارانه واریز شده امشب؟به ما واریز نکردن

  • سمین

    یارانه امشب واریز شده ؟؟کسی میدونه