کد مطلب: ۶۴۵۶۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جا ماندگان بخوانند/ واریز یارانه رمضان تا چه زمان ادامه دارد؟

جا ماندگان بخوانند/ واریز یارانه رمضان تا چه زمان ادامه دارد؟

بالاخره دولت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد. اما بسیاری از افراد هنوز این یارانه را دریافت نکرده‌اند. واریز یارانه رمضان تا کی ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، واریز یارانه رمضان از ساعت ۲۴ بامداد جمعه ۲۶ فروردین ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تمامی بانک‌ها موظفند تا پایان امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه مبالغ مربوط به یارانه رمضان را به حساب مشمولان واریز کنند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد اسامی دریافت کنندگان یارانه رمضان از روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه در اختیار شبکه بانکی قرار گرفته و به تعویق افتادن و ناهمزمان بودن موعد پرداخت این یارانه به سیستم بانکی مربوط است.

اما سیستم بانکی ملزم است تا پایان امروز تمامی اعتبارات مربوط به یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را واریز کند. بر این اساس افرادی که هنوز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را دریافت نکرده‌اند می‌توانند تا پایان امروز فروردین ماه ها صبر کنند و منتظر واریز یارانه باشند. چون ممکن است برخی از بانک‌‌ها واریز یارانه را با تاخیر انجام دهند.

همچنین مشمولان یارانه رمضان برای اطلاع از اینکه مشمول یارانه هستند یا نه، باید با سازمان هدفمندی تماس بگیرند.

پیش از این دولت در دو مقطع ۲۲ بهمن و فرارسیدن عید نوروز مبالغی را تحت عنوان یارانه مناسبتی پرداخت کرده بود.

ارزش ریالی این یارانه ها به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان بودند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دریافت کنندگان این یارانه ها را شناسایی و به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی کرده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما هم یارانه ای دریافت نکردیم

  • ناشناس

    ماکه نگرفتیم ۲۲ بهمن یارانه گرفتم ولی در رمضان واریز نشد

  • ناشناس

    بنده خانم هستم وسرپرست ۲فرزندهیچ یارانه ای دریافت نکردم رمضان و بهمن ماه

  • ناشناس

    ماهم یارانه رمضان نگرفتیم

  • ناشناس

    ما با بقیه چه فرقی میکنیم،این چه انصافیه که ۲۲ بهمن نمیدن،بعد عیدو میدن بعدماه رمضونو نمیدن ،یعنی چی آخه ؟خانوادهما ۴نفرست من ۳ حقوق میگیرم تازه بینم اختیاریه

  • ناشناس

    چرا‌آخه‌به‌ما‌ندادن‌تو‌رو‌خدا‌‌
    من‌که‌سه‌تا‌بچه‌دارم‌وبدون‌هیچ‌درامدی‌با‌گارکری‌روزانه‌
    و‌بدون‌حقوق‌‌پس‌ما‌چه‌کار‌کنیم‌حداقل‌قولی‌که‌به‌مردم‌میدهید‌
    عمل‌کامل‌انجام‌دهید‌

  • مادر

    برای ما هم یارانه رمضان پرداخت نشد ولی گفته بودن کسانی که سهام عدالت ندارن و ۲۲ بهمن وعیدی دریافت کردن رمضان هم پرداخت میشود که برای ما نشد و ما واقعا نیازمند هستیم ولی ناراحتم چرا عالت نیست

  • ناشناس

    مرتب خبرها از واریز یارانه ومعیشت میگه وما منتظریم ولی نه ۲۲بهمن ریختن ونه رمضان ویارانه هم که اضافه نشد فقط شب عید دادن اگه به کسایی مثل ما نمدن پس به کیا میدن حالا که از گران شدن نان میگن مگه فقط نان گران شده همه چی سر به فلک گذاشته یارانه هم اضاف بشه جواب گو نیست ترا خدا یه کاری بکنین تو این کشور اسلامی چرا اکثرا بدبخت میشن چرا اینقدر افغان تو این کشور پر شده وکاربرا مردم ایران کم شده

  • ناصرمجیدی

    من کلا بیکارم در آمدم ندارم یارانه رمضان دریافت نکردم انصاف نیس ان شاااا خدا جوابتون رو بده

  • ناصر

    چرا معشیتی رمضان به من واریز نشد؟