کد مطلب: ۶۲۳۳۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام بدون ضامن بانک صادرات/ شرایط پرداخت وام فوری چیست؟

وام بدون ضامن بانک صادرات/ شرایط پرداخت وام فوری چیست؟

مدیرعامل بانک صادرات از پرداخت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی در این بانک خبر داده و گفته شعب بانک صادرات ملزم به تکمیل پرونده و وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن هستند. اما اولویت پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات با چه کسانی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن، بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به شعب بانکی به در بسته خوردند. برخی از بانک‌ها برای پرداخت این وام سپرده بانکی می‌خواستند و برخی می‌گفتند بودجه لازم را ندارند و پرداخت این وام را به سال آینده موکول کردند.

اما حالا بانک صادرات اعلام کرده که وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را پرداخت می‌کند و شعب این بانک موظف به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون بدون ضامن هستند.

مدیرعامل این بانک گفته پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات از هفته قبل آغاز شده است و خبر پرداخت وام بدون ضامن از سال آینده صحت ندارد.

مشمولان وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات

اما چه کسانی می‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات را بگیرند؟ حجت‌اله صیدی گفته کسانی که حقوقشان را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، چه شاغلین و چه بازنشستگان کشوری می‌توانند از این تسهیلات بر اساس شرایط استفاده کنند.

اما شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات چیست؟ اولین شرط این است که فرد حقوق خود را از این بانک دریافت کند. چه افرادی که شاغل باشند چه بازنشسته.

افرادی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند، با همان گواهی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند و نیازی به رتبه‌بندی ندارند. اما رتبه اعتباری افرادی که گواهی کسر از حقوق ندارند، باید سنجیده شود. اگر ریسک فردی A باشد می‌تواند بدون گواهی کسر از حقوق وام بگیرد. جز این وام بدون ضامن به افراد تعلق نمی‌گیرد.

چه کسانی نمی‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بگیرند؟

اگر رتبه اعتباری فردی پایین‌تر از A باشد، نمی‌تواند وام بدون ضامن بگیرد، مگر اینکه نامه کسر از حقوق داشته باشد. افرادی که چک برگشتی دارند و یا افرادی که ضامن فردی شده‌اند که بدهی معوق دارد هم مشمول وام بدون ضامن بانک صادرات نمی‌شوند. مگر اینکه این موارد و مشکلات آنها بررسی شود.

به گفته مدیرعامل بانک صادرات متقاضیان دریافت وام ۱۰۰ میلیونی می‌توانند از طریق سامانه شمس به صورت مجازی ثبت‌نام کرده و تمام کارها از این طریق انجام می‌شود و سپس با مراجعه به شعبه و اخذ امضاء از متقاضیان پرداخت به طور کامل انجام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بروید بانک صادرات شعبه میدان مادر ببینید وبشنوید که بدون ضامن ونامه کسر از حقوق و سفته بشما وام میدن یا نه آن آقایی که میگه بدون ضامن وام ۱۰۰ م وام گرفتم وخیلی راحت بود. اگر صداقت دارد آدرس شعبه بدهد

  • ناشناس

    اگه راست میگیدیه شماره بذاریدبانکی که تخلف کنه واین بخشنامه اجرانکنه مردم زنگ بزنن وپیگیرکارشون بشیدن فقط شعارمیدید

  • ناشناس

    آیا من بی نیازم توی بانک صادرات حساب دارم ونیاز به وام ۵ملیون تومنی دارم خیلی نیازمندم چه کار کنم

  • عبداللهی

    سلام من کسب و کارم بخاطر این ناامنی که ایجاد شده بهم خورده نتوستم پول کارگران بدم خودشون رفتند الان چکم برگشت خورده بازنشسته هستم وازبانک صادرات حقوق می گیرم ۵۰ میلیون کارمن و کارگاهم رو براه می کند.

  • هنادی

    ن

  • هیراد

    ن

  • محمد

    منی که حقوق بگیرنیستم کلا ..یعنی ادم این جامعه نیستم؟؟؟درحالی که اعتباربانکیم زیاده ….همیشه بایدیک عده له بشند

  • ناشناس

    سلام برای ۱۰۰مبلیون وام چقد سپرده لازمه

  • میتراقسیمی

    الان که درسال1401هستیم دقیقامن در تاریخ چهاردهم بهمن 1401به شعبه ای که حقوقم را دریافت میکنم حضوری مراجعه کردم ولی متاسفانه مسءول شعبه اعلام کرد که الان بمدت دوماه جلوی پرداخت وام بازنشستگی و راگرفته اند حداقل اخبارتان رابروز کنید خیلی متاسفم که انقدر خبرهای دروغ وازتاریخ گذشته رااعلام میکنید ومارا به آنجا میکشانید بادماغ سوخته برگردانده میشویم

  • ناشناس

    من بازنشسته هستم از بانک صادرات حقوق میگیرم درخواست ۵٠میلیون که می‌نویسید با گواهی کسر از حقوق رئیس بانک می‌فرمایند این اطلاعات رو کی واز کجا آورده‌اید ما وام نمیدیم
    چرا اینقدر دروغ می نویسید