کد مطلب: ۴۲۷۴۲۵

آخرین خبرها از واژگونی اتوبوس تهران-شیراز

آخرین خبرها از واژگونی اتوبوس تهران-شیراز

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از اضافه شدن تعداد فوتی های واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران – شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان به ۱۰ نفر خبر داد.

به گزارش تجارت‌‌نیوز ، روابط عمومی اورژانس استان اصفهان از واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-شیراز خبرداد. این واژگونی که ساعت 4:39 صبح امروز ۸ بهمن ۹۸ در ورودی سپاهان شهر رخ داد، 10 فوتی و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت.

عباس عابدی در خصوص آخرین وضعیت مسافران اتوبوس مسافربری مسیر تهران -شیراز اظهار کرد: این اتوبوس که ۲۷ نفر سرنشین داشت، بر اثر این حادثه ۱۸ نفر مصدوم و 9 نفر فوت شدند، اما متاسفانه طی آخرین خبرها یک مرد ۶۰ ساله نیز در بیمارستان فوت کرد که آمار فوتی های این تصادف به ۱۰ نفر رسید.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین ادامه داد: یکی دیگر از مصدومان این تصادف از ناحیه دست دچار آسیب شدید شده (جدا شدن دست از کتف) و اکنون بی هوش است، اما خوشبختانه حال بقیه مصدومان زیاد نامناسب نیست.

عابدی با بیان اینکه راننده این اتوبوس زنده است، در خصوص دلیل این حادثه، توضیح داد: به گفته مسافران راننده این اتوبوس خواب آلوده بود و با وجودی که چند بار به وی تذکر داده شد که راننده تغییر کند، راننده با بی توجهی به راه خود ادامه داده که متاسفانه منجر به حادثه تصادف شد.

وی گفت: در حال حاضر مصدومان این تصادف در بیمارستان‌های الزهرا، شریعتی و کاشانی بستری شده‌اند.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان یادآور شد: این اتوبوس از مسیر تهران به سمت شیراز در حرکت بود که در محدوده اصفهان با پیاده کردن تعدادی مسافر در ترمینال صفه، بدون توقف به مسیر خود ادامه داد.

این حادثه ساعت ۴:۳۹ دقیقه صبح امروز هشتم بهمن به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر از تهران

    سلام، بنده چندین بار مسیر تهران به شیراز با اتوبوس رفت و برگشت طی کردم شاهد حاشیه های رانندگان اتوبوس بودم، جای تاسف داره خونواده ها این مجروحین چی میکشن، سهل انگاری بعضی از راننده ها یا حرص طمع پول بیشتر درآوردن اینکارا میکنن، کاش ی قوانین سخت گیرانه اعمال میشد که راننده ها بتونن رعایت کنن امنیت بیشتری حاصل میشد..