کد مطلب: ۴۷۱۸۵۸

وب وان: رتبه یک خدمات سئو و طراحی سایت

وب وان: رتبه یک خدمات سئو و طراحی سایت

در منظر دیجیتال دنیای تجارت امروز، هر شرکتی به یک وب‌سایت احتیاج دارد. وب‌سایت به عنوان نماینده فروش مجازی شما، 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز در هفته در معرض دید مشتریان شما است.

وب‌سایت یک شرکت مهم‌ترین ابزار بازاریابی آن است. اگر کسب‌وکار شما هنوز وب‌سایت ندارد، وقت آن رسیده برای آن چاره‌ای بیاندیشید. هر روز بیش از 3.5 میلیارد جستجو در Google انجام می‌شود. در منظر دیجیتال دنیای تجارت امروز، هر شرکتی به یک وب‌سایت احتیاج دارد. وب‌سایت به عنوان نماینده فروش مجازی شما، 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز در هفته در معرض دید مشتریان شما است.

همچنین اگر وب‌سایت شما با دستگاه‌های موبایلی سازگار نیست، تکنولوژِی قدیمی دارد، ظاهر خوبی ندارد و در کل رضایت کاربران شما را جلب نمی‌کند، شما نیاز به خدمات طراحی وب‌سایت حرفه‌ای از یک شرکت طراحی سایت معتبر را دارید.

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک وب‌سایت استاندارد که باید به آن‌ها توجه کنید را شرح می‌دهیم.

وب‌سایت شما باید در معرض دید مشتریان شما باشد

منظور ما از در معرض دید بودن، قرار داشتن در رتبه‌های برتر موتورهای جستجوگر مانند Google است. در عصر دیجیتال، مردم در فضای آنلاین به دنبال محصولات و خدمات مد نظر خود می‌گردند و گوگل به عنوان پادشاه اینترنت، سهم عظیمی از جست‌وجوها را در اختیار دارد؛ بنابراین وب‌سایت شما باید برای موتورهای جست‌وجو بهینه یا اصطلاحا سئو شود.

وب وان وب‌سایت شما را از طریق اقدامات سئو کلاه سفید مانند تولید محتوا مفید و هدفمند، بهنیه‌سازی محتوا از لحاظ سئو و بهینه‌سازی سئو فنی سایت انجام میدهد و با توجه به محدودیت بودجه و زمان از تکنیک‌های کلاه خاکستری ایمن برای لینک‌سازی استفاده می‌کند تا یک نتیجه پایدار و استاندارد را به کارفرما تحویل دهد.

وب‌سایت شما باید سازگار با دستگاه‌های موبایلی باشد

با گسترش گوشی‌های هوشمند و استفاده روز افزون از آن‌ها، داشتن وب‌سایت سازگار با گوشی‌های موبایل به یک ضرورت تبدیل شده است. گوگل نیز با توجه به نیاز و تجربه کاربری بهتر، به صاحبان وب‌سایت‌ها توصیه می‌کند که وب‌سایت خود را با نسخه‌های موبایلی سازگار کند. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که می‌توان آن را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم رتبه‌بندی به حساب آورد!

قیمت طراحی سایت

همه صاحبان کسب‌وکارها تمایل دارند بدانند که چه مقدار برای طراحی وب‌سایت خود باید هزینه کنند. هزینه طراحی سایت به موارد زیر بستگی دارد:

  • اختصاصی با آماده بودن قالب سایت
  • استفاده از CMS شخصی یا عمومی
  • امکانات وب‌سایت
  • سایز و ابعاد سایت
  • طراحی توسط شخص یا شرکت
  • تکنولوژی استفاده شده در طراحی سایت
  • و…

هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر می‌باشد. در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی وب وان با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، حفظ کیفیت و رعایت استانداردها، متعادل و مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید برای محسابه آنلاین میزان هزینه طراحی سایت خود به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://webone.co/fa/ صفحه/تعرفه-طراحی-سایت-اختصاصی

امنیت بالای وب‌سایت

سرقت اطلاعات و هک شدن وب‌سایت‌ها، یکی از معضلات صاحبان وب‌سایت‌ها است و وب سایت شما می‌بایست امنیت اطلاعاتی کاربران را فراهم کند. اگر در وب‌سایت شما قسمتی برای گرفتن اطلاعات مشتریان (مانند شماره تلفن و یا آدرس ایمیل) وجود دارد، باید توانایی حفاظت از آن اطلاعات را داشته باشد. گوگل نیز به وب‌سایت‌های امن در نتایج جستجوی خود، معمولا رتبه بهتری می‌دهد.

وب‌سایت شما باید سریع باشد

بازدید کنندگان وب‌سایت باید در کمتر از سه ثانیه تمام محتوای صفحه را ببینند. اگر این‌گونه نباشد، 40٪ آنها را وب‌سایت را ترک کرده و به وب‌سایت دیگری می‌روند. حتی تاخیر یک ثانیه‌ای می‌تواند باعث کاهش 7 درصدی در نرخ تبدیل شود؛ در نتیجه درآمد کمتری از وب‌سایت شما ایجاد می‌شود.

طراحی سایت اختصاصی وب وان ( Webone.co ) مناسب برای کمک به رشد کسب‌وکار شما در اینترنت است. در وب وان، فقط برای حضور آنلاین کسب‌وکار شما یک وب‌سایت عالی طراحی نمی‌کنیم؛ بلکه ما همچنین با استفاده از تکنیک‌های سئو به شما کمک می‌کنیم تا در معرض دید مشتریان بالقوه که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند؛ قرار بگیرید.

اطلاعات تماس:

شماره تلفن: 41658-021

ایمیل: inquery@webone.co

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طراحی سایت ارزان

    از مهم ترین عوامل سرعت و امنیت سایت ها میتوان به هاست آن اشاره کرد.هاست یک فضای ذخیره سازی آنلاین در بستر وب می باشد که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره خواهد شد.در حال حاضر یکی از بهترین تکنولوژی های هاست برای میزبانی سایت ها هاست های ابری می باشد.هاست های ابری درای آپ تایم ۱۰۰٪ می باشند،به این معنی که قطعی در این نوع هاست ها وجود ندارد و سایت ما همیشه در دسترس خواهد بود.همیار سایت با ارائه بهترین هاست های ابری به مشتریان خود تضمین امنیت و حداکثر سرعت و بالا بودن همیشگی سایت ها را می دهد.