کد مطلب: ۶۲۲۶۳۷

وعده آزادسازی سواحل تا ۲۰ روز آینده

وعده آزادسازی سواحل تا ۲۰ روز آینده

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دستگاه‌هایی که نسبت به آزادسازی سواحل تصرف شده اقدام نکنند، مجازات می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آزادسازی سواحل چه زمانی انجام می‌پذیرد؟

به نقل از ایرنا ، سید صولت مرتضوی، در برنامه تلویزیونی گفت، افزود: در قدم اول دستگاه‌هایی که به دستور رئیس جمهور تمکین نکنند و نسیت به آزادسازی سواحل تصرف شده اقدام کنند، به بازرسی ریاست جمهوری معرفی خواهند شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عمده تصرفات ساحل از سوی دستگاه‌های اجرایی است. در نتیجه لازم است به سرعت نسبت به آزادسازی سواحل تصرف شده اقدام کنند.

مرتضوی افزود: آن بخش از ساحل که تحت تصرف دستگاه‌هایی که رسالت امنیتی دارند یا گمرکات و بنادر است و این تصرف در راستای خدمت و وظیفه آنهاست، شامل دستور آ زادسازی سواحل نمی‌شود.

وی گفت: باید همه دستگاه‌ها همان طور که رئیس جمهور دستور داد، بیست روزه به حریم شصت متری دریا برگردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: محتوای دستور، آزاد سازی سواحل تا ۲۰ روز آینده بوده و شامل تعیین تکلیف نمی‌شود.

مرتضوی وعده داد که مسئولان با سرعت رفع تصرف و آزادسازی سواحل را اجرایی خواهند کرد.

قرار است فردا معاون اجرایی رئیس جمهوری، برای پیگیری اجرای مصوبات و دستور رئیس جمهوری درباره آزادسازی سواحل عازم گیلان شود.

آزادسازی سواحل انزلی تا ۴۸ ساعت آینده برای عموم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: منطقه‌آزاد، باید طی ۴۸ ساعت آینده تا حریم ۶۰ متری که قانون مشخص کرده است آزادسازی انجام دهد. تمامی این حریم باید طبق قانون و دستور رییس جمهور برای عموم بازگشایی شود.سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مدیریت مجموعه منطقه آزاد باید ظرف ۴۸ ساعت آینده پاکسازی را انجام دهد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: در حال حاضر فقط بخش‌های تجاری و بندری باید در دست مجموعه بندر به دلیل فعالیت‌های تجاری قرار داشته باشد و باقی متصرفات باید آزاد شود.

رئیس جمهور در دستوری همه دستگاه‌های دولتی را بدون استثناء موظف به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده دریای خزر تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر از ساحل کرده است.( باشگاه خبرنگاران جوان )

آخرین اخبار جامعه تجارت‌نیوز را از صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آیا مجتمع سیاحتی 250 هکتاری وزارت نفت در محمود آباد که در انحصار وزارت نفت است هم برای مردم آزاد می شود