کد مطلب: ۳۸۵۸۸۵

وعده لاریجانی برای حمایت از تولید

وعده لاریجانی برای حمایت از تولید

رئیس مجلس با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده قابل تجدیدنظر است، گفت: برای حمایت از تولید تمام قوانین و مقررات مربوط به این بخش در معاونت قوانین مجلس مورد بررسی قرار گرفته که تنقیح قوانین مربوط به تولید تا پایان تیرماه نهایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی لاریجانی شامگاه دیروز یکشنبه از شهرک صنعتی عباس آباد ری بازدید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شرکت ایزوفام اظهار کرد: برای حمایت از تولید تمام قوانین و مقررات مربوط به این بخش در معاونت قوانین مجلس مورد بررسی قرار گرفته که تنقیح قوانین مربوط به تولید تا پایان تیرماه نهایی می‌شود.

لاریجانی با یادآوری اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده قابل تجدیدنظر است، افزود: کلیات این لایحه در مجلس به تصویب رسیده ولی به این دلیل که جزئیات مختلفی داشت مقرر شد به صورت دو شوری مجددا در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره کمبود برق شهرک‌های صنعتی و استخراج بیت‌کوین با استفاده از برق صنعتی، گفت: این اقدام خلاف قانون است چراکه استخراج بیت‌کوین برق زیادی مصرف می‌کند و همین نوع استفاده‌ها است که مجال تولید را کاهش می‌دهد. چنانچه موردی در این زمینه باشد باید به جد رسیدگی شود. قطعا برای حل معضلات تولیدکنندگان با وزارت نیرو مذاکره خواهم داشت.

براساس این گزارش، لاریجانی در جریان این بازدید چهار طرح توسعه‌ای شرکت صنایع چوب ایران را افتتاح کرد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.