کد مطلب: ۵۷۵۹۲۳

وعده وزیر نیرو درباره قطعی برق

وعده وزیر نیرو درباره قطعی برق

وزیر نیرو گفت: احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر یکی از برنامه‌های ما در آینده برای کاهش خاموشی‌هاست و دیروز قرار شد خاموشی‌ها کاهش داشته باشد، اما ۵۰۰ مگاوات خاموشی در بخش‌های غیر مصارف خانگی داشتیم که ظرف روز‌های آینده این رقم به صفر خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در بازدید از دیسپاچینگ ملی جدید برق گفت: صنعت برق در کشور ما بالنده است و توسعه خوبی بعد از انقلاب در این صنعت داشته ایم.

او ادامه داد: خوشبختانه افتخارات خوبی هم در صنعت برق کسب شده، ولی متاسفانه مشکلات خاصی به خصوص برای خانوار‌ها به دلیل قطعی برق به وجود آمده است. بنابراین امروز ما نتوانستیم با توجه به خواسته‌ها یعنی میزان عرضه جوابگوی تقاضا باشیم.

محرابیان با اشاره به بازدید از دیسپاچینگ ملی برق گفت: همکاران ما در این خصوص توان خود را به کار گرفته‌اند که کمترین آسیب‌دیدگی را داشته باشیم، روز گذشته قرار بر این شد خاموشی‌ها کاهش داشته باشد، اما دیروز ۵۰۰ مگاوات خاموشی در بخش‌های غیر مصارف خانگی اعلام شد که ظرف روز‌های آینده این رقم به صفر خواهد رسید.

محرابیان بیان کرد: احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر یکی دیگر از برنامه‌های ما در آینده برای کاهش خاموشی‌هاست، مدیریت مصرف و تقاضا یکی دیگر از برنامه‌های ما در این موضوع است که قرار است در این رابطه طرحی را به دولت و یک لایحه به مجلس ارائه دهیم.

او تصریح کرد: ایران در دسته ۱۴ کشوری قرار دارد که در جهان جهش نیروگاهی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالا تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ?????

  • ناشناس

    واقعا مسولین ما چه رویی دارن یه کمی خجالت هم خوب چیزیه ایران اگه جهش داشته چرا اینقدر بی برقی که دنبالش قطعی آب هم داریم خوشا بحال مسولین که اونا هیچکدوم از این بدبختی‌های رو ندارن حقوق نجومی فقط میان وعده میدن میگن ایران جهش داشته همه‌چی عالیه لعنت بر مردمان اردک صفت

  • محمد

    فقط دروغ همتون به فکر چاپیدن ودر رفتنید البته قبلش فرزندان میرن سرمایه فرستاده میشه بعد شما میرید ومیمونی یه سرزمین سوخته علی برکت الله

  • ناشناس

    چرت مزخرف میگید برق ما روزی 4ساعت تا 6ساعت قطع میشه

  • طاها

    منی که تو خاموشی خبرو دیدم: چه جالب