کد مطلب: ۱۶۷۷۳۵

مدیرعامل ولووتراکس:

ولوو در شرایط سخت ایران را ترک نکرد

ولوو در شرایط سخت ایران را ترک نکرد

مدیرعامل ولووتراکس گفت که سایپا شریک مهمی برای شرکت ماست. به گونه‌ای که ما حتی در شرایط دشوار گذشته نیز حضور خود را در ایران حفظ کردیم.

کلاس نیلسون امروز در بازدید از خطوط تولید شرکت ولوو در سایپا دیزل اظهار کرد: ما در حال حاضر به دنبال تقویت و گسترش فعالیت‌های خود در ایران هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه بسیار خرسندم که دوباره به ایران آمده‌ام، خاطرنشان کرد: اولین کامیون ولوو در سال ۱۹۳۴ وارد ایران شد و در سال ۱۹۷۲ نیز خطوط تولید کامیون ولوو در ایران ایجاد شد.

مدیرعامل ولوو تراکس ادامه داد: ما بیش از ۳۰ سال است که همکاری‌های موفقی با گروه سایپا در ایران داشته‌ایم و امروز نیز نقطه عطفی در همکاری ما با ایران است.

وی افزود: حفظ کیفیت و امنیت محصولات و سازگاری با محیط زیست ارزش‌های اصلی فعالیت ولووتراکس در ایران است.

نیلسون با بیان اینکه جدیدترین فناوری تولید خودروهای سنگین را به ایران منتقل کرده‌ایم تصریح کرد: کامیون ولوو اف‌اچ تولیدی در ایران امن‌ترین کامیونی است که ما تا به حال تولید کرده‌ایم و دقیقا مشابه نمونه‌ای است که در اروپا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در مذاکرات امروز با سایپا موضوع افزایش داخلی‌سازی محصولات تولیدی در ایران مورد تاکید قرار گرفت. ضمن آنکه تولید خودروهای سنگین برقی در ایران نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل ولوو تراکس تصریح کرد: موضوع صادرات خودروهای ولووی تولیدی از ایران به کشورهای منطقه و کشورهای آفریقایی نیز در حال بررسی و امکان‌سنجی است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.