کد مطلب: ۷۲۵۴۷۳

پایان نوبت اول ثبت نام کنکور ۱۴۰۲/ چند نفر ثبت نام کردند؟

پایان نوبت اول ثبت نام کنکور 1402/  چند نفر ثبت نام کردند؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام حدود ۹۷۹ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به نقل از ایرنا، علیرضا کریمیان با اعلام آخرین آمار از ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده بود سامانه سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته (یکشنبه ۲۲ آبان) از ساعت ۸ تا ۱۷ برای ثبت‌نام افرادی که موفق به نام‌نویسی در نوبت اول آزمون‌ سراسری‌ سال آینده نشده‌ بودند، باز شد و در نهایت حدود ۹۷۹ هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کردند.

وی افزود: مهلت اولیه ثبت نام در آزمون سراسری از هشتم تا چهاردهم آبان ماه بود. علاوه بر جاماندگان ثبت‌نام در آزمون سراسری، متقاضیانی که پیش از این در این آزمون ثبت نام کرده بودند نیز در صورت تمایل، در بازه زمانی مذکور می توانستند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود (از قبیل گروه آزمایشی، محل اقامت جهت تعیین حوزه امتحانی، سهمیه و …) اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد ثبت‌نام آزمون دکتری که روند آن از روز گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۶ هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند. این آزمون صبح پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.