کد مطلب: ۲۸۲۰۰۳

قیمت‌های جدید در بازار خودرو

قیمت‌های جدید در بازار خودرو

نوسان قیمت، این بار هم بازار خودرو، منتها بازار داخلی خودرو. آگهی‌های فروش خودروهای داخلی بازار و گزارش رسانه‌های مختلف از قیمت‌ها در بازار حاکی از قیمت‌های جدیدی در بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آگهی‌های فروش خودرو پراید امروز کمی متفاوت از روزهای گذشته بوده‌اند. به طوری که به نظر می‌رسد بازار امروز خرید و فروش خودرو با رشد قیمتی تعدادی از خودروهای داخلی روبه رو بوده است. در همین حال فعالان بازار معتقدند با نوسانات نرخ ارز این روند افزایش قیمت خودروها همچنان ادامه خواهد داشت.
با بررسی‌های به عمل آمده برخی سایت‌های تبلیغاتی قیمت خودروی پراید 111‏ سال 97 را به بالاترین قیمت ممکن تاکنون به میزان 29 تا 30 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته‌اند. با این حال این قیمت به نظر نمی‌رسد قیمتی باشد که خودروهای امروز بر مبنای آن معامله شده باشند. خبرگزاری تسنیم قیمت خودروی پراید 111 در امروز را 27 میلیون و 500 هزار تومان گزارش داده است. در زیر تصویر یکی از آگهی‌های امروز را مشاهده می‌کنید.

داخل متن

اما به جز پراید، خودروهای داخلی دیگر هم نوساناتی داشته‌اند. تسنیم نوشته است: «گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومانی قیمت دنا پلاس، پژو۲۰۷ اتوماتیک ، ساندرو و استپ وی دارد.»

بر اساس این گزارش تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو با رشد 10 تا 11 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی روبه رو است البته این روند افزایش همچنان ادامه داشته و بازار خودرو هم متأثر از نرخ ارز شاهد تغییرات لحظه‌ای قیمت هاست.

نکته قابل توجه در بازار امروز رشد 10 میلیون تومانی دنا و 11 میلیون تومانی پژو 207 اتوماتیک است این دو خودرو روز گذشته با قیمت 75 میلیون و 84 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گرفت. همچنین ساندرو اتوماتیک و استپ وی نیز با افزایش 11 میلیون تومانی با قیمت 96 میلیون تومان و 105 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در حال حاضر پژوپارس هم با افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 تیپ 5 با افزایش 3 میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 61 میلیون تومان، پژو206 صندوق دار با افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 60 میلیون تومان و سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 47 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در همین حال مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره چشم‌انداز قیمت پراید به تجارت‌نیوز گفت: این روزها افزایش قیمت خودروهای داخلی جای تعجب ندارد؛ چرا که مبنای دولت از توقف ثبت سفارش خودرو حمایت از نرخ خودروهای داخلی است. 30 میلیون تومان قیمت پراید جای تعجب ندارد. با این روند قیمت پراید تا 45 میلیون تومان هم می‌رسد.

وی تصریح کرد: بازار خودرو متأثر از توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش نرخ ارز شاهد تغییرات لحظه‌ای قیمت‌هاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.