کد مطلب: ۶۸۳۹۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه کسانی امروز سود سهام عدالت می‌گیرند؟

چه کسانی امروز سود سهام عدالت می‌گیرند؟

بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار است امروز سود سهام عدالت واریز شود. امروز چه کسانی سود سهام عدالت می‌گیرند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، قرار است تا پایان امروز به ۱۷۷ هزار نفر جامانده سهام عدالت که شماره شبا بانکی خود را اصلاح کرده‌اند سود واریز شود.

محمد حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز امروز گفت که مرحله سوم پرداخت سود جاماندگان سود سهام عدالت تا آخر شب این سودها به حساب‌ها واریز می‌شود.

این مسوول به ایرنا گفت: ارزش این پرداختی‌ها برای سال ۹۸ بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۹۹ رقمی معادل ۵۴ میلیارد تومان بود که در مجموع رقمی بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب جاماندگان پرداخت شد.

حسنلو با بیان اینکه سود هر یک از سهامداران محاسبه و اطلاعات برای واریز در اختیار شبکه بانکی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه واریز سودها از طریق سیستم پایا بانکی انجام می‌شود. به این ترتیب تا آخر شب این سودها به حساب‌ها واریز خواهد شد.این افراد باید با مراجعه با سامانه سجام اطلاعات خود را وارد کنند تا سود این افراد در مرحله بعد واریز شود.

وی گفت: در مراحل اول و دوم نیز به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کرده بودند.

سود چقدر است؟

جاماندگان منتظر واریز سود سال ۹۸ و ۹۹ خود هستند. مبلغ سود سهام عدالت سال ۹۸ برای افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند ۱۹۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ برای همین گروه حدود ۵۸۰ هزار تومان است.

این مبلغ برای دارندگان سود سهام یک میلیونی دو برابر است. یعنی سود سال ۹۸ حدود ۴۰۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان است.

اگر یک خانوار چهار نفره سهام یک میلیونی داشته باشد و همزمان هم سود سال ۹۸ و هم سود سال ۹۹ را دریافت کند. مجموعا سود واریزی خانوار ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    مدتهاست که نماد استانی سهام عدالت در بورس بسته هستند و سرمایه های مردم را بلوکه کرده اند چرا این نمادها باز نمیشوند …!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • sohel

    این چه سهام عدالتی هست که مدت هاست نمیشه اونو فروخت

  • سلدا قهر

    والا شماها هم مردم را مسخره کرده اید مدتی هست میگن سود سهام واریز میشه

  • ناشناس

    این چ سهام عدالتی شده هی امروز فردا میکنید

  • پیگرد قانونی

    بعید بدونم سهام عدالت واریز کنن

  • ناشناس

    چرا برای من واریز نکردن
    نه قبلی ریختن نه الان و چجوریه

  • ناشناس

    سود سهام عدالت ب حساب من واریز نشده است

  • نوید

    سود سهام عدالت ب حساب من واریز نشده است

  • چنور

    سلام چه تاریخی سود سهام عدالت واریز می شود