کد مطلب: ۱۴۲۵۲۳

پرداخت نیمی از بهای گندم کشاورزان خراسان

پرداخت نیمی از بهای گندم کشاورزان خراسان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 (استانهای خراسان) گفت: بر اساس جداول زمانی تحویل گندم تا 24 خرداد 50 درصد مبلغ کل محصول به کشاورزان پرداخت‌شده است.

حمیدرضا نوری روز یکشنبه در حاشیه نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی یارانه کشمش شهرستان‌های قوچان و درگز در جمع خبرنگاران قوچان افزود : اولویت کاری ما در سال جاری خرید کیفی گندم است.

وی با یادآوری تعهد 90 هزار میلیارد ریالی خزانه کشور در خصوص اعتبارات خرید گندم از محل عمرانی تاکید کرد : کشاورزان نگران نباشند، زیرا مطالبات آنان با توجه به تاریخ‌های تحویلی نسبت به 50 درصد کل پرداخت می‌شود .

وی ادامه داد : ظرف مدت کوتاهی نسبت به تخصیص 50 درصد دوم در سامانه بانک کشاورزی و حساب بانکی اعلام‌شده اقدام می شود و بقیه پرداخت‌ها نیز انجام خواهد شد.

وی بابیان اینکه برداشت محصول گندم و کلزا در قوچان در جریان است، اظهار کرد : تدارکات ویژه‌ای در خصوص عوامل تشخیص، ذی‌حساب و ناظران در مراکز خرید انجام شده و تا کنون روند خرید بسیار آرام و در فضای تعامل در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار 400 تن گندم در شهرستان قوچان تا کنون از کشاورزان خریداری‌شده و این روند ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم تا مرز پیش‌بینی خرید گندم در شهرستان جلو برویم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.