کد مطلب: ۱۵۱۱۰۷

پرداخت وام ضروری سال ۹۵ به همه بازنشستگان متقاضی

پرداخت وام ضروری سال ۹۵ به همه بازنشستگان متقاضی

مديرکل امور فرهنگي و اجتماعي صندوق بازنشستگي کشوري از پرداخت وام ضروري ۳ ميليون توماني سال ۹۵ به همه ۲۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوري متقاضي خبر داد.

عباس رشيدي، اظهار داشت: با پرداخت دهمين مرحله از مراحل وام ضروري ۳ ميليون توماني به بازنشستگان کشوري، تمام ۲۵۰ هزار نفر متقاضي، اين تسهيلات را دريافت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رشيدي با بيان اينکه بيش از ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوري، متقاضي وام ضروري سال ۹۵ بودند، گفت: با توجه به اعتبار اين وام که ۷۵۰ ميليارد تومان از سوي بانک صادرات ايران تعيين شده بود، ۲۵۰ هزار نفر به صورت قرعه‌کشي و با در نظر گرفتن اولويت بازنشستگاني که از اين تسهيلات استفاد نکرده بودند، مشخص و طي ۱۰ مرحله تمام اين عزيزان موفق به دريافت وام شدند.

وي قرض‌الحسنه بودن اين تسهيلات و محدوديت‌هاي اعتباري بانک را دليل مرحله‌بندي شدن پرداخت وام عنوان کرد و افزود: پرداخت اين تسهيلات از دي ماه سال گذشته آغاز شد و مرداد ماه امسال با همکاري بانک عامل، پرداخت وام به تمامي ۲۵۰ هزار نفر بازنشسته کشوري متقاضي، به پايان رسيد.

قرار است، با همکاري بانک صادرات ايران، ارائه تسهيلات وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوري براي سال ۹۶ نيز با اعتبار ۱۲۰۰ ميليارد تومان، به ارزش ۴ ميليون تومان، به ۳۰۰ هزار متقاضي پرداخت شود.

منبع: صندوق بازنشستگي کشوري

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.