کد مطلب: ۶۷۹۰۶۱

آخرین خبر از موعد پرداخت یارانه تیر/ یارانه فردا پرداخت می‌شود؟

آخرین خبر از موعد پرداخت یارانه تیر/ یارانه فردا پرداخت می‌شود؟

با وجود انتشار اخباری مبنی بر واریز یارانه تیر در روز بیستم این ماه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد که این یارانه فردا واریز نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود انتشار خبر واریز یارانه تیر در روز بیستم تیرماه، سازمان هدفمندی تاکید کرد که این یارانه فردا واریز نمی‌شود.

ایسنا نوشت، واریز یارانه‌های نقدی معمولا در چند سال گذشته در ساعت ۲۴ روز بیستم هر ماه واریز می‌شود، بر همین اساس برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که یارانه معیشتی ماه جاری فردا (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

این درحالی است که پیگیری ایسنا از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با این اعلام طیبه حسینی- سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها- همراه بود که مبلغ، فردا همزمان با بیستم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد.

یارانه چه زمانی پرداخت می‌شود؟

وی گفت که به محض مشخص شدن زمان واریز یارانه تیرماه، از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است که پرداخت مبالغ نقدی از اردیبهشت ماه امسال تغییر رویه داده است. به‌طوری که تا پیش از این در دهم هر ماه یارانه معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی و در بیستم نیز مبلغ نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سپرستان خانوار واریز می‌شد. با اقدام دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالای اساسی، تبدیل به یک مورد با مبلغ متغیر بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار شده است.

یارانه قبلا برای حدود ۷۸ میلیون نفر اختصاص پیدا می‌کرد. در طرح جدید با حذف یک دهک، پرداخت برای ۹ دهک ادامه پیدا کرده است. برای سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و شش دهک دیگر ۳۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

دولت در هر ماه حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت نقدی جدید هزینه پرداخت می‌کند. این در حالی است که طبق قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت باید به صورت کالابرگ باشد. اما این موضوع هنوز نهایی نشده و فعلا پرداخت نقدی ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا چ مملکتی هست ادم بخاطر ۴۰۰ تومن باید این همه خودشو درگیر اخبار و انتشارات بکنه ک بدونه کی وایرز میشه بعد دو دیقه هم موجودیش صفره بابا مردم نیاز دارن هر روز عقب تر میندازید ک چی

  • ناشناس

    پول خودمون رو به خودمون میخوان بدن اسمش رو گذاشتین هزینه ؟ صدهزار برابر این مبلغ رو باید هر ماه به هر ایرانی بدین . بعد به امارات میگن عقب مونده

  • امید

    اینا مسخره کردن شکمشون سیره برای پرداخت یارانه این دست اون دست میکنن یا بدین یا بگین نه مردم مسخره شما نیستن که

  • ناشناس

    والا من راضیم ماهی ۵۰۰ بدم به دولت اما عوضش همه چی رو ارزون کنن .

    • ناشناس

      از روز اول هی تاریخو عقب انداختن تقریبا سرجمع ۵ ماه بدهکارن ب مردم‌ یارانه رو از ۱۵ هر ماه اوردن رسوندن ب اخر ماه میدونید چقد تو جیبشون رفت هر ماه ی روز عقب بیافته خودش ی ماه میشه چ برسه ب این همه روز ک عقب افتاده هی

  • ناشناس

    من همیشه یارانه میگرفتم ولی الان که ساعت سه نصفه شبه چیزی بهدحسابم نیومده 😞😞رو این پول حساب کرده بودم

  • ناشناس

    جانه عزیز هاتون ول کن این مسخره بازی هارو یارانه تونم ماله خودتون بابا

  • معصومه

    اگه جلو اختلاسهارو بگیرن مردم عادی تو فقر نییستن

  • ناشناس

    سلام چرا یارانه ۲۶۰هزار ریخته شده قضیه چی هست یارانه ماه قبل ۴۰۰بود چرا این ماه کم شده

  • ناشناس

    سلام بنده یک ریال بجز همین یارانه در امدی ندارم خودم و همسرم ویک فرزند نارس و هزینه های درمان
    برج یک فرزندم دنیا امده اما فقط یارانه برج سه به حسابم امد دو ماه رو واریز نکردن لطفا پیام رو به گوش مسئولین برسونین

  • ناشناس

    تورو خدا به اون خدایی که می پرستید یارانه رو نقدی بدید بخدا ما بااین پول نا چیز هزار ویکبد بختی داریم که باید انجام بدیم