کد مطلب: ۱۲۱۷۶۲

پروازهای خارجی ایرباس جدید از اسفند

پروازهای خارجی ایرباس جدید از اسفند

مدیرعامل ایران ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس «ای ۳۲۱» از دو ماه آینده خبر داد. فرهاد پرورش افزود: براساس برنامه پروازی ایران ایر قرار است، هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» تازه خریداری شده تا مدتی در مسیرهای داخلی پرواز کند و بعد نسبت به مقاصد پروازی آن تصمیم گیری شود. وی ادامه داد: این هواپیما، توانایی ۶

مدیرعامل ایران ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس «ای ۳۲۱» از دو ماه آینده خبر داد.

فرهاد پرورش افزود: براساس برنامه پروازی ایران ایر قرار است، هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» تازه خریداری شده تا مدتی در مسیرهای داخلی پرواز کند و بعد نسبت به مقاصد پروازی آن تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: این هواپیما، توانایی ۶ ساعت پرواز را بر فراز آسمان دارد و به همین دلیل علاوه بر مسیرهای داخلی می تواند به مسیرهای خارج از کشور و تا اروپا هم پرواز کند.

مدیرعامل ایران ایر اضافه کرد: ظرفیت هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱»، ۱۹۴ مسافر است و شرکت هما در نظر دارد طی یکی دوماه آینده از این هواپیما برای پرواز به مقاصد داخلی استفاده کند و سپس مقاصد منطقه ای و خارجی را در برنامه پروازی این هواپیما قرار دهد.

به گفته پرورش، همه هواپیماهای ایران ایر می توانند پروازهای داخلی و خارجی را در کنار یکدیگر انجام دهند و اینگونه نیست که فقط توانایی و برنامه پرواز داخلی و یا خارجی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» جدیدالورود ایران ایر هم پس از دو ماه پرواز در مسیرهای داخلی، پروازهای خارجی انجام می دهد و به تمام مسیرهای خارجی از جمله فرانکفورت و … پرواز می کند.

مدیرعامل ایران ایر، بیان کرد: نخستین پرواز هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» به مشهد مقدس است و مسافران آن هم خانواده های معظم شهدا هستند.

به گزارش مهر، دوم دی ماه سال‌جاری، قرارداد نهایی خرید ۱۰۰ فروند هواپیما میان ایران‌ایر و شرکت ایرباس به امضا رسید و پس از گذشت سه هفته(۲۳ دی ماه)، اولین فروند آن در اختیار ایران ایر قرار گرفت و دو فروند هواپیمای دیگر هم تا پایان سالجاری به هما تحویل می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.