کد مطلب: ۴۵۶۰۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرونده وام کرونا بسته شد / ثبت شماره تلفن بیش از ۲۱ میلیون سرپرست خانوار

پرونده وام کرونا بسته شد / ثبت شماره تلفن بیش از ۲۱ میلیون سرپرست خانوار

پرونده وام یک میلیون تومانی کرونا بسته شد و در مجموع به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا پرداخت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پرونده وام یک میلیون تومانی کرونا که قرار بود به همه خانوارهای یارانه‌بگیر متقاضی پرداخت شود، بسته شد.

حسین میرزایی، سخنگو ستاد تسهیلات کرونا در توییتر خود نوشت: «در روز ۲۲ خرداد، ۸۶۷،۰۲۵ خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را دریافت کردند و در مجموع ۲۱،۰۵۱،۳۹۳ خانوار، معادل ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند. پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.»

پرداخت این وام از جمله سیاست‌های حمایتی دولت در سال جاری بود که مقرر شد به ۲۴ میلیون سرپرست خانوار پرداخت شود.

در اردیبهشت ماه برای ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا واریز شد که با ۸۶۷ هزار نفری که در روز ۲۲ خرداد این وام را دریافت کرده‌اند مجموع خانوارهای دریافت کننده وام کرونا به بیش از ۲۱ میلیون نفر رسید.

برای دریافت این وام سرپرست خانوار باید با سیم کارتی که به نام خودش است کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال می‌کرد.

در این خصوص میرزایی در توئیت دیگری نوشت: «این تسهیلات نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد(ارسال کد ملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرایندهای این چنینی است»

وی همچنین به استفاده از این شماره تلفن‌ها برای اقدامات بعدی خبر داد و نوشت:«دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از ۸۷ درصد خانوراهای یارانه بگیر بود. از این پس کلیه پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کد پستی رسمی از همه ایرانیان است تا در هیچ دستگاهی از مردم آدرس خود اظهاری گرفته نشود!»

بتابراین به نظر می‌رسد که سرپرستان خانوار باید این سیم کارت‌ها را فعال نگه دارند تا پیامک‌های ارسالی از سوی دولت را دریافت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داودکلاهی تابش

    برای من پیام اومد وام قرق الحسنه شما واریز شد ولی نشده بود! بایدباکجا تماس گرفت؟!!!

  • داودکلاهی تابش

    برای من پیام اومد وام قرض الحسنه شما واریزشدولی نشده بود! بایدباکجا تماس گرفت؟!!!

  • maryam

    سلام برای من و دخترم پیامک v.refah اومد اما تا الان یک میلیون تومان پرداخت نکردند .نه برای من نه برای دخترم چرا؟؟؟