خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۳۰۳۴

پری پتی؛ فوق ستاره بازی چهارم فینال بسکتبال

پری پتی؛ فوق ستاره بازی چهارم فینال بسکتبال

پری پتی فوق ستاره بازی چهارم فینال بسکتبال، باعث شد تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی در این دیدار به قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دیدار دو تیم بسکتبال مهرام و شهرداری گرگان در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال پری پتی ستاره این دیدار شد و به فرشته نجات گرگانی‌ها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شد. پری در این دیدار با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۸ پاس منجربه گل کارآیی ۴۹ را به دست آورد. سینا واحدی هم ۲۴ امتیاز کسب کرد. آلاده آمینو هم با ۸ امتیاز و ۲۰ ریباند درخشید.

در تیم مهرام هم سامرس ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. حامد حسین زاده هم با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل در کنار مهدی کامرانی با ۱۹ امتیاز، ترنت و صمد نیکخواه بهرامی هم ۱۴ امتیاز به دست آوردند (شهرآرانیوز).

شوت حیرت‌انگیز و شگفت‌انگیز پری پتی، باعث شد شهرداری گرگان در ثانیه آخر با این سه امتیاز فوق‌العاده بازی را به وقت اضافه ببرد و قهرمان شود (خبرآنلاین)؛ در حالی که قبل از آن ۳ امتیاز عقب بود.

پریش پری پتی ک بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر در تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می‌کند. وی همچنین سابقه بازی در تیم فاروس لاریس در لیگ بسکتبال یونان را نیز به همراه دارد. پری پتی در تایخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یکساله به تیم شهرداری گرگان پیوست. پری پتی در سال اول حضور خودش در ایران به همراه تیم شهرداری گرگان توانست به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران برسد و جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کند (ویکی‌پدیا).

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.