کد مطلب: ۵۵۱۶۶۵

سومین پیامک انتخاباتی به مردم رسید

سومین پیامک انتخاباتی به مردم رسید

سومین پیامک انتخاباتی به دست مردم رسید. پیامکی که در آن از مردم برای تماشای سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ساعت ۱۷ امروز ۲۲ خرداد ماه سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود. برای همین مردم این بار هم به تماشای مناظره دعوت شدند.

در این پیامک خطاب به مردم نوشته شده: هموطن گرامی! سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید امروز از ساعت ۵ بعدازظهر به صورت زنده از شبکه اول پیگیری نماید.

البته سومین مناظره قرار است به شیوه متفاوتی با دو مناظره قبی برگزار شود. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که کاندیداهای انتخابات به شیوه مناظره اعتراض کردند.

برخلاف دو مناظره انتخاباتی قبلی که از هر کاندیدا یک سوال متفاوت پرسیده می شد بناست امروز سوال‌های مشترک از همه کاندیداها پرسیده شود و هر کاندیدا نیز ۷ دقیقه فرصت دارد تا به این پرسش ها پاسخ دهد.

این مناظره امروز شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می دهد و رادیو های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید و مناظره سوم شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷ با موضوع «دغدغه‌های مردم» پخش خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دو مناظره قبی برگزار شودامکان نداره ی متن بزاری غلط املایی نداشته باشی

    • ناشناس

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه