کد مطلب: ۶۹۵۱۶۸

پیروزی والیبال ایران مقابل آرژانتین

پیروزی والیبال ایران مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در یک بازی حساس مقابل آرژانتین به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت.

به نقل از ایسنا ، درجریان بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان با ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور مقابل آرژانتین به میدان رفت.

همچنین لوسیانو دچکو، برونو لیما، آگوستین لوزر، خوآکین گالگو، فاکوندو کونته، لوسیانو ویسنتین و سانتیاگو دانانی ترکیب تیم آرژانتین در این مسابقه بودند.

در ست نخست این دیدار، شاگردان عطایی موفق نشدند حریف خود را شکست دهند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست خوردند.

در ست دوم این دیدار درحالی که والیبال ایران از حریف خود عقب بود، با سرویس‌های زیبای میلاد عبادی پور به بازی بازگشت به طوری که نتیجه برابر ۱۷ شد. سرویس‌های میلادعبادی پور در این ست کار را برای والیبال آرژانتین سخت کرد به طوری که ایران با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ از حریف خود پیش افتاد.

در ادامه ست دوم، آرژانتین در سرویس عملکرد خوبی داشت و نتیجه ۲۳ بر ۲۴ به سود والیبال آرژانتین شد اما بازیکنان ایران پا پس نکشیدند و موفق شدند با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به بازی برگشته و پیروز این ست شوند.

در ست سوم این رقابت، والیبال آرژانتین مقابل ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خورد تا ایران با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود در این رقابت پیش بیفتد.

در ست چهارم این مسابقه، والیبال ایران بازی را خوب آغاز کرد اما در اواسط این ست، دو تیم به نتیجه ۱۶ بر ۱۶ رسیدند. در ادامه کار، والیبالیست های ایران بازی را جدی نگرفته به طوری که نتیجه ۱۹ بر ۱۸ به سود والیبال آرژانتین شد. در این موقع بهروز عطایی به ملی پوشان تذکر داد که با بی تفاوتی بازی نکنند.

در اواخر ست چهارم،دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به سود والیبال ایران شد. در ادامه کار دو تیم پا پس نکشیدند تا نتیجه برابر ۳۱ شود. در آخر این ست تیم ملی والیبال ایران موفق نشد به پیروزی برسد و با نتیجه ۳۴ بر ۳۲ شکست خورد تا تکلیف برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در اوایل ست پنجم این دیدار، دو تیم کار را خوب آغاز کردند تا نتیجه برابر ۲ شود. در ادامه بازی، تیم ملی والیبال آرژانتین بهتر از ایران عمل کرد و ۵ بر ۳ به سود این تیم شد. در نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به سود آرژانتین، ایران درخواست ویدیو چک کرد که پس از یک مدت بسیار طولانی امتیاز به سود والیبال آرژانتین اعلام شد. این وقفه طولانی مورد اعتراض کادر فنی آرژانتین قرار گرفت.

این بازی که حدود ۲ ساعت و ۵۳ دقیقه به طول انجامید در آخر به سود والیبال ایران پایان یافت. تیم ملی والیبال ایران در پایان این بازی عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ در ست پنجم پیروز شود. والیبال ایران با این نتیجه در اولین گام خود در رقابت‌های جهانی توانست ۳ بر ۲ برنده دیدار شود.

بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در شهر لیوبلیانا اسلوونی (به وقت ایران) :

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت ۲۰؛ ایران - مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰؛ ایران - هلند

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‎‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.