کد مطلب: ۷۲۳۳۱۸

پیشنهادهای خیره کننده آیفون ۱۳ کم کم پدیدار می‌شوند

پیشنهادهای خیره کننده آیفون ۱۳ کم کم پدیدار می‌شوند

فصل جشن در کشور هند تقریبا به پایا نرسیده است، اما همین حالا هم پیشنهادهای شگفت انگیزی برای قیمت آیفون 13 پرو مکس و سایر محصولات این سری ارائه می‌شود.

فصل جشن در کشور هند تقریبا به پایا نرسیده است، اما همین حالا هم پیشنهادهای شگفت انگیزی برای قیمت آیفون 13 پرو مکس و سایر محصولات این سری ارائه می‌شود. گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی دیگر هم این تخفیف‌های بالا را دریافت کرده‌اند. فروش بزرگ فلیپ کارت در این کشور به پایان رسیده است، اما در حال حاضر، هنوز هم می‌توانید از برخی خریدهای شگفت انگیز و تخفیف‌های بزرگ در گوشی‌های هوشمند، گجت‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر بهره ببرید. آیفون ۱۳ تنها با ۴۳۰۹۰ روپیه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و جزئیات بیشتری هم از آن منتشر شده است.

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۳ در اصل قیمتی معادل ۶۹۹۹۰ روپیه دارد و با این حال، فلیپ کارت تخفیف‌های زیادی برای آن اعلام کرده است. این محصول هم اکنون با قیمت ۶۶۹۹۰ روپیه بعد از اولین تخفیف در اختیار کاربران این کشور قرار می‌گیرد. برای شیرین‌تر شدن بیشتر تخفیف خریداران می‌توانند از صرافی و پیشنهادهای بانکی هند استفاده کرده و قیمت را بیشتر با تخفیف روبرو کنند. این تخفیف‌ها در قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌تواند بیشتر ارزش پیدا کند. فلیپ کارت همچنین جایزه بزرگ مبادله‌ای را هم برای آیفون ۱۳ در نظر گرفته است و می‌توانید تا ۱۸۵۰۰ روپیه روی آیفون ۱۳ تحفیف دریافت کنید.

قیمت آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های دیگر در هند

در شرایطی که آیفون قبلی خود را در این مراکز تعویض کرده و آیفون ۱۳ دریافت کنند، پاداش تعویض به مدل جدیدتر به کاربران اهدا می‌شوند. این پاداش به مدل و وضعیت گوشی هوشمند قدیمی بستگی دارد. هر دوی این پیشنهادها در مجموع قیمت آیفون ۱۳ را تنها با واحد روپیه کاهش می‌دهند و می‌تواند به ۴۸۴۹۰ روپیه برسد. پیشنهادهای تخفیف در سایر انواع گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی می‌تواند تنها با قیمت ۵۰۰ دلار برای شما باشد که معادل ۵۷۴۹۰ روپیه در این کشور خواهد بود. در نهایت هم می‌توانید از پیشنهادات بانکی آیفون ۱۳ برای کاهش بیشتر قیمت آن استفاده کنید.

دارندگان کارتهای اعتباری SBI در این کشور می‌توانند تا ۲۰۰۰ روپیه تخفیف دریافت کنند. علاوه بر این، ۷۵۰ روپیه تخفیف هم در تراکنش‌های EMI وجود دارد که خریداران این کشور قادر به استفاده از آن هستند. دارندگان کارت اعتباری بانک فلیپ کارت هم می‌توانند در صورت خرید با استفاد هاز کارت خود، ۵ درصد برگشت فوری پول خود را به‌صورت نقدی داشته باشند. مشتریان همچنین می‌توانند ۳ کلاس زنده کمپانی BYJU'S به ارزش روپیه دسترسی پیدا کنند. این کلاس‌ها ارزش ۹۹۹ دلاری داشته و کاملا رایگان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تخفیف‌ها از قبل هم در فلیپ کارت فعال بوده است و کاربران در این کشور اقدام به دریافت این تخفیف‌ها می‌کنند.

88

مشخصات جذاب آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ طی سال ۲۰۲۱ با ویژگی‌های جدید و هیجان انگیز توسط اپل روانه بازار شد. آیفون ۱۳ دارای یک ناچ کوچک‌تر در مقایسه با آیفون ۱۲ است. این گوشی هوشمند دارای سنسورهای بزرگ‌تری با سیستم تثبیت سنسور شیفت است که دوربین را به‌طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. همچنین این اولین آیفونی بوده است که تراشه جدید A15 را که روی پلتفرم ۵ نانومتری ساخته شده بود را دریافت کنید. گوشی‌های آیفون ۱۳ همچنان زیبایی منحصربه‌فرد خودشان را دارند و علاقه‌مندان طراحی جدید که از آیفون ۱۱ به بعد رخ داد، می‌توانند از این طراحی زیبا لذت ببرند.

نسخه‌های پرو ارزش بیشتری هنگام خرید برای کاربران خواهند داشت. با توجه به قیمت آیفون 13 پرو مکس انتظار داریم که این گوشی برترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۱ باشد. همین‌طور هم بود و این گوشی با ماژول دوربین سه گانه خود سنسورهای بزرگ‌تری را نسبت به سال گذشته شامل می‌شد، توانست عکس برداری و فیلم برداری فوق حرفه‌ای را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در نظر داشته باشید که صفحه نمایش این گوشی هم پروموشن بوده و می‌تواند نرخ تازه سازی متغیر ۱۲۰ هرتزی را فراهم کند. هنگام شرایطی مانند خواندن کتاب و ساکن ماندن در یک وضعیت، نرخ تازه سازی می‌تواند تا ۱۰ هرتز هم کاهش پیدا کند.

خرید آیفون 13 در بازرگانی سیب

شما همچنان می‌توانید برای خرید اقساطی آیفون 13 به سراغ فروشگاه بازرگانی سیب بروید. این سایت کمک می‌کند که شرایط خرید برای شما تهسیل شده و بدون مشکل و استرس هزینه بتوانید این گوشی‌های جذاب ا داشته باشید. خرید آیفون 13 در بازرگانی سیب مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت. قیمت‌ها در این فروشگاه مناسب هستند و می‌توانید هر مدل از طیف رنگی و همچنین حافظه ذخیره سازی را بدون محدودیت دریافت کنید. امکان خرید مکمل آیفون ۱۳ یعنی اپل واچ هم در مدل‌های متنوع در سایت فراهم شده است.

گوشی‌های آیفون ۱۳ احتمالا کمترین میزان تفاوت را با گوشی‌های جدید ۲۰۲۲ دارند و می‌توانید بسته به سطح بودجه و نیازی که دارید، هر کدام از مدل‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. تمامی مدل‌ها در فروشگاه بازرگانی سیب در طیف‌های رنگی متنوع ارائه شده و می‌توانید حافظه ذخیره سازی مورد نظر خود را هم دریافت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.