کد مطلب: ۴۲۸۸۰۲

پیشنهاد افزایش سرمایه ۳ و ۴ برابری دو نماد بورسی

پیشنهاد افزایش سرمایه 3 و 4 برابری دو نماد بورسی

در مجمع عمومی پیشنهاد افزایش سرمایه دو نماد بورسی «ومعلم» و «غشصفا» به ترتیب چهار و سه برابر مطرح شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیشنهاد افزایش سرمایه دو نماد بورسی «ومعلم» و «غشصفا» در مجمع عمومی مطرح شد.

براساس اعلام پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۱۵ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریالی، معادل ۲۷۰ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۲۲۶ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال به ۸۳۷ میلیارد و ۸ میلیون ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «غشصفا» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۹۲ درصدی «ومعلم»

هیات مدیره بیمه معلم پیشنهاد افزایش سرمایه ۳ هزار و ۸۷۴ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریالی، معادل ۱۹۲ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.

بیمه معلم عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۴ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «ومعلم» از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالِی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبول اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری که در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام روش خرید سهام چگونه است اگر ممکنه راهنمایی کنید

    • ناشناس

      باید از کارگزاری اقدام کنی

    • ناشناس

      سلام با مراجعه به یکی از کارگزاری های بورس و ارایه شناسنامه و کارت ملی تقاضای کد بورسی میکنی دو روز بعد کد بورسی شما آماده میشود وبه شما یوزر و پسورد میدهند حالا شما با رفتن به آدرس کارگزاری خود میتوانید سهام خرید کنید گرفتن کد رایگان است ولی برای خرید حداقل باید ۱۰۰۰۰۰تومان خرید کنید

    • ناشناس

      سلام باید تو یکی از کارگزاری ها ثبت نام کنید تا کد بورسی دریافت کنید بعد مبتونید به صورت آنلاین یا حضوری سهم مورد نظرتون رو خرید کنید.

    • ناشناس

      کد بورسی بگیر بیا

    • سینا

      سلام اینترنتی تو خونه میتونید ثبت نام کنید ، کد سهام گرفتید میتونید سهام خرید کنید .مراحلش حدود دو هفته طول می‌کشه.

    • ناشناس

      سلام
      اول باید کد بورسی دریافت کنید وبعد اقدام به خرید کنید واول از افراد با تجربه کمک بخواهید موفق باشید

    • ناشناس

      باید کد بورسی بگیرید

  • ناشناس

    لطفا اگر کسی درباره وضعیت وآوا خبر تحلیل موثقی داره اطلاع بده
    بدجوری توضرریم
    کسی هم که حمایت نمیکنه

  • ناشناس

    سلام.ایا شرکتهای غشصفا و ومعلم الان در بورس فعالیت عالی دارند؟

  • ناشناس

    عزیز برو کارگزاری شهرتون اگر نداره مرکز استان ها دادن مقلا کارگذاری مبین سرمایه کد بورسی بگیر و پول آنلاین بعد شروع کن سهام بخر به این راحتی

  • ناشناس

    سلام
    افزایش سرمایه یعنی تعداد سهام ضربدر میزان افزایش سرمایه این شرکت؟

    • سهامدار

      نه یه فرمولی داره. میتونین سرچ کنین با فیلم آموزشی تو گوگل براتون میاد.
      اگه یادم مونده باشه درصد افزایش سرمایه تقسیم بر 100 به اضافه یک.
      مثلا الان سهم نطرین پانصد درصد افزایش سرمایه داره یعنی تعداد سهام شما بعد افزایش سرمایه شش برابر میشه. البته قیمت سهام هم میاد پایین و عملا پول شما تغییری نمیکنه ولی همین کاهش قیمت جذابیت خرید هم ایجاد میکنه. فقط باید تو قیمت مناسب و اصطلاحا تو کف قیمتی بخرین که بعد افزایش سرمایه اگه سهم مدتی درجا زد یا پایین آمد احساس ضرر نداشته باشین.