کد مطلب: ۱۲۰۷۰۲

پیشنهاد افزایش وام مسکن مهر به بانک مرکزی

پیشنهاد افزایش وام مسکن مهر به بانک مرکزی

بررسی پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر پردیس به 40 میلیون تومان در نوبت بررسی کمیسیون اعتباری بانک مرکزی قرار دارد. وزارت راه و شهرسازی برای از سر گیری اجرای برخی از پروژه‌‌های مسکن مهر پردیس افزایش سقف وام مسکن این پروژه‌ها را به بانک مرکزی پیشنهاد کرده است. پیش از این خبرهایی مبنی بر

بررسی پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر پردیس به 40 میلیون تومان در نوبت بررسی کمیسیون اعتباری بانک مرکزی قرار دارد.
وزارت راه و شهرسازی برای از سر گیری اجرای برخی از پروژه‌‌های مسکن مهر پردیس افزایش سقف وام مسکن این پروژه‌ها را به بانک مرکزی پیشنهاد کرده است.

پیش از این خبرهایی مبنی بر در نوبت بررسی بودن این طرح‌ها در شورای پول و اعتبار منتشر شده بود، اما بر اساس پیگیری خبرنگار فارس از بانک مرکزی، گزارش این پیشنهاد توسط اداره زیرمجموعه اداره کل اعتبارات تهیه شده است و هم اکنون در نوبت بررسی این اداره کل و کمیسیون اعتباری بانک مرکزی قرار دارد.

این گزارش حاکی است کمیسیون اعتباری بانک مرکزی هنوز نظر کارشناسی خود را نسبت به این پیشنهاد اعلام نکرده و تصمیمی درباره آن گرفته نشده است.

بر اساس این گزارش با طولانی شدن اجرای پروژه‌های مسکن مهر و افزایش هزینه‌های ساخت و ساز در شهر جدید پردیس، آورده متقاضیان مسکن مهر و سقف وام پیش‌بینی شده دیگر پاسخگوی تکمیل ده‌ها هزار واحد نیمه تمام در این شهر جدید نیست و به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش سقف وام پروژه‌های مذکور از 30 به 40 میلیون تومان را داده است.

به گزارش فارس،بانک مرکزی علی‌رغم فشارهای متقاضیان مسکن مهر و طولانی شدن انتظار وزارت راه و شهرسازی هنوز پاسخی به این تقاضا نداده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.