کد مطلب: ۶۴۳۸۲۶

پیشنهاد فلای تودی برای سفر در بهار

پیشنهاد فلای تودی برای سفر در بهار

در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مقاصد گردشگری در بهار و مناسب‌ترین پیشنهادات رزرو هتل را در اختیارتان قرار دهیم.

بهار فصل سفر است. فصل گشت و گذار در شهرهای زیبای کشورمان که در بهار زیبایی‌شان دوچندان می‌شود. پرسه در کوچه‌های شیراز با عطر بهارنارنج، قدم زدن در ساحل زیبای شمال، لنج‌سواری در دریای خلیج فارس. همه و همه لذت‌هایی هستند که هوای مطبوع بهاری به آن رنگ و بوی دیگری می‌دهد. برای سفر اگر آماده‌اید، رزرو آنلاین هتل برای هتل های قشم ، کیش، شیراز و اصفهان و دیگر شهرها را به فلای تودی بسپارید.

در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مقاصد گردشگری در بهار و مناسب‌ترین پیشنهادات رزرو هتل را در اختیارتان قرار دهیم.

در بهار کجا سفر کنیم؟

شمال تا جنوب، شرق تا غرب کشور هر شهر و روستایی می‌تواند بهترین جا برای گذراندن اوقاتی خوش و به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره باشد. از آنجا که شهرهای جنوبی کشور در ایام دیگر سال آب و هوای گرم دارند، بهترین پیشنهاد برای سفر در بهار هستند که هوای آن متعادل‌تر و مطلوب است.

شیراز شهر نارنج و ترنج

شیراز در میان گردشگران ایرانی و خارجی شهر بسیار محبوبی است. این محبوبیت هم دلایل متفاوتی دارد. وجود ترکیبی از همه جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی … سبب شده با سفر به این شهر با یک تیر چندین و چند هدف بزنید. از پاسارگاد و تخت جمشید با آن صلابت و هیبت هخامنشی تا حافظیه و سعدیه با عطر و بوی شعر و ادب. از شاهچراغ و عبادت در صحن زیبایش، تا باغ ارم و طبیعت سرسبز و بوی مدهوش‌کننده بهارنارنج.

نمی‌توان از لیست مقاصد پیشنهادی بهار، بازدید از شیراز و مردم مهربانش را حذف کرد. برای رزرو آنلاین هتل هم می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید و با انتخاب رزرو هتل شیراز بهترین هتل‌های شیراز را با قیمت مناسب رزرو کنید.

05

قشم جزیره زیبایی و شگفتی

جزیره قشم در آب‌های نیلگون خلیج فارس، داستان‌های زیادی برای مسافرانش روایت می‌کند. از دره پررمز و راز ستارگان قشم تا جنگل‌های حرا و قلعه پرتغالی‌ها. جذابیت قشم را نمی‌توان محدود به طبیعت و جاذبه‌های تاریخی آن دانست، مردم قشم خودشان از جاذبه‌های این جزیره هستند. مردمی خونگرم که فقط دیدن آنها در بازار قشم و لنج‌ها، حس زندگی می‌دهد.

کیش، جزیره آرامش

هر قسمت از جنوب کشور و هر جزیره خلیج فارس، سفر به یادماندنی را برای مسافران جنوب می‌سازند. گویی طبیعت و مردم این شهرها، آرامش و سخاوت خود را از دریای خلیج فارس گرفته‌اند.

جزیره کیش هم از مقاصد گردشگری عالی در فصل بهار است. تفریحات آبی، مراکز خرید، کشتی یونانی، بازدید از شهر حریره و روستای باغو همه از جاذبه‌های کیش هستند که اقامتی فوق‌العاده همراه با احساس آرامش برای مسافرانش می‌سازند.

شما می‌توانید رزرو آنلاین هتل برای همه شهرهای جنوبی کشور را به راحتی در فلای تودی انجام دهید. اما در لیست پیشنهادی برای سفرهای بهاری، علاوه بر شهرهای جنوبی، شهرهای اصفهان، تبریز، کاشان، مشهد، دشت دریاسر، کرمانشاه و بسیاری دیگر از شهرهای زیبای کشورمان را می‌توان افزود.

اصفهان، شهر شگفتی‌های هنر اسلامی

هر گوشه از اصفهان، بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند. از عظمت و معماری منحصر به فرد پل خواجو و چهل ستون گرفته تا هنرهای زیبای صنعتگران و هنرمندان اصفهانی در بازار قیصریه. روح زندگی و تاریخ را می‌توان در همه جای اصفهان دید. فرصت دیدن نصف جهان را در فصل بهار از دست ندهید.

تبریز، شهر اولین‌ها

تبریز با مردم خونگرم و مهربان خود، فرهنگ و تاریخ دیرینه‌ای را در خود جای داده. شهر بزرگی با جاذبه‌های تاریخی چون موزه قاجار، موزه مشروطه، خانه استاد شهریار و جاذبه‌های طبیعی مانند پارک ائل گلی و روستای زیبای کندوان. صرف نظر از همه دیدنی‌ها، سوغاتی و شیرینی‌های این شهر زبانزد است و نمی‌توان از آنها گذشت. از آنجا که تبریز آب و هوای نسبتا سردی دارد، بهار و تابستان بهترین زمان سفر به آنجاست.

کاشان، شهر خانه‌های خشتی

از کوچه باغ‌های قدیمی کاشان با سازه‌های کاه‌گلی ، می‌توان اشعار سهراب سپهری را شنید. از آنجا که کاشان آب و هوای کویری دارد و در تابستان بسیار گرم می‌شود، پیشنهاد می‌شود دیدن این شهر را در بهار از دست ندهید. به خصوص در اردیبهشت حتما گلاب‌گیری کاشان را تجربه کنید و گلاب و عرقیات کاشان را همراه خود به خانه ببرید.

مشهد، شهر زیارت و سیاحت

سفر به مشهد در بهار بسیار دل‌انگیز است، زیرا نه گرمای تابستان اذیتتان می‌کند و نه سرمای زمستان مشهد. شهری که هم برای عاشقان امام رضا و هم کسانی که دوستدار تاریخ و طبیعت هستند، بسیار جذاب است. بازدید از بازار وکیل، باغ گیاه‌شناسی، کوه سنگی، مقبره فردوسی و بسیاری جاهای دیدنی دیگر را در برنامه سفر بهاری خود به مشهد داشته باشید. از شله مشهدی، یتیمچه مشهدی و دیگر غذاهای سنتی مشهد غافل نشوید.

دشت دریاسر، طبیعت خیره‌کننده بهاری

نمی‌توان از شهرهای مختلف ایران گفت و از خطه شمال ایران حرفی نزد. شهرهای شمالی کشور که سرسبزی و زیبایی‌اش در همه ایام سال مسافران را مجذوب خود می‌کند. اما در بهار دشت دریاسر که در منطقه تنکابن مازندران قرار دارد، جور دیگری خودنمایی می‌کند. با روییدن گل‌های زرد در اردیبهشت ماه، بسیاری برای تماشای این طبیعت چشم‌نواز، راهی دریاسر می‌شوند.

06

کرمانشاه، شهر سنگ نگاره‌های ساسانی

بهار بهانه خوبی است تا به مناطقی از ایران سفر کنید که در ایام دیگر سال به دلیل گرم بودن یا سرد بودن زیاد آنها را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمی‌کنید. کرمانشاه در بهار آب و هوای معتدلی دارد که بر لذت بازدید از سنگ نگاره‌ها، کتیبه بیستون، چشمه‌ها و کوه‌ها می‌افزاید.

چشمه‌های آب گرم، غار قوری قلعه، معبد آناهیتا، پل صفوی، طاق بستان، کاروانسرای شاه عباسی و بسیاری دیگر از جاذبه‌های کرمانشاه، این شهر را به یک مقصد گردشگری عالی برای سفر بهاری تبدیل کرده است.

سفرهای بهاری با فلای تودی

مقصد هر جا که باشد، برای اقامت خود نگرانی ندارید. رزرو هتل فلای تودی در همه شهرهای کشورمان با چند کلیک ساده انجام می شود. فقط کافی است زمان سفر را مشخص کنید و برای رزرو آنلاین هتل در وبسایت فلای تودی اقدام کنید. در فلای تودی می توانید هتل دلخواه خود را با قیمت مناسب پیدا کنید، مشخصات و تصاویر هتل را مشاهده کنید و قیمت ها را در تاریخ های مختلف مقایسه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.