خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۰۲۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی بورس امروز / رکورد تولید ماهانه خودرو شکست

پیش بینی بورس امروز / رکورد تولید ماهانه خودرو شکست

شاخص کل بورس تهران در روز گذشته افت کمتر از یک درصدی را ثبت کرد؛ امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، روند متعادلی بر بازار حاکم باشد.

شاخص کل بورس با هزار و 699 واحد کاهش به محدوده یک میلیون 408 هزار و 488 واحد رسید. شاخص هم‌وزن اما 0.2 درصد و معادل 799 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 408 هزار و 101 واحد قرار گرفت.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز متعادل می‌شود.

معامله بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قطعی شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ امروز واریز شد و بدین ترتیب معامله بلوک ۱۲ درصدی شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قطعی شد. (سنا)

تزریق سرمایه کلان مانند معامله بلوکی ذکر شده به مبلغ 32 هزار و 600 میلیارد تومان به بازار سرمایه می‌تواند باعث اقبال سهامداران به بورس شود.

رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور پس از ۵سال شکسته شد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت پنج سال خبر داد.(خبرآنلاین)

افزایش تولید شرکت‌های تولیدکننده خودرو در کنار عرضه آن در بورس کالا، سود قابل توجهی را برای تولیدکننده به ارمغان خواهد آورد.

شرایط خرید ۴ مدل خودرو عرضه شده در هفته جاری ابلاغ شد.

میزان پیش دریافت خرید به مقدار 25 درصد قیمت توافق شده است همچنین مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هفتم آذر، ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۶ آذر است. همچنین مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هشتم آذر نیز ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۷ آذر بوده و میزان پیش دریافت خرید ۱۰۰ درصد تعیین شده است. در آخرین عرضه هفته نیز مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ ۹ آذر هم ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۸ آذر و میزان پیش دریافت خرید ۲۵ درصد است.(سنا)

با افزایش عرضه در بورس کالا، به کمک تعیین قیمت با مکانیسم عرضه و تقاضا موجب نزدیک شدن نرخ فروش کارخانه به نرخ بازار آزاد شده و بدین ترتیب سودآوری تولیدکننده خودرو را بالا می‌برد.

خبرهای بیشتر درباره بورس را اینجا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.