کد مطلب: ۴۵۶۳۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس فردا، دوشنبه چه می‌شود؟

بورس فردا، دوشنبه چه می‌شود؟

یک تحلیلگر ارشد بازار سرمایه گفت: انتظار بر این است که فردا شاهد بازاری نسبتا متعادل باشیم و احتمالا تعداد نمادهای مثبت نیز بیشتر خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی رغم اینکه شاخص کل در معاملات شنبه رشد ۳۵ هزار واحدی را تجربه کرد اما طی معاملات یکشنبه افت اندکی را ثبت کرد و با ۴۴۸۱ واحد ریزش به کانال یک میلیون و ۱۸۵ واحد عقب‌نشینی کرد.

آیا روند رو به رشد شاخص که در جریان معاملات امروز اندکی دچار نوسان شد، مجددا به مسیر قبلی خود بازمی‌گردد یا بازار اصلاحات جدی‌ای را تجربه خواهد کرد؟

مهدی رضایتی، تحلیلگر ارشد بازار سرمایه در خصوص روند معاملاتی بازار فردا (دوشنبه) به تجارت‌نیوز گفت: انتظار بر این است که فردا شاهد بازاری نسبتا متعادل باشیم و احتمالا تعداد نمادهای مثبت نیز در جریان معاملات فردا بیشتر خواهد بود. همچنین برخلاف اوایل سال که کنترل بازار به طور کامل در دست ورود نقدینگی جدید بود اما از این پس انتظار می‌رود که با کاهش میزان اثرگذاری ورود نقدینگی، بازار حساسیت بیشتری نسبت به متغیرهای بنیادی و اخبار پیدا کند و سهامداران نیز در انتخاب سهم‌ها وسواس بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دو متغیر اساسی یعنی؛ افزایش نرخ دلار و کاهش نرخ سود بانکی موجب می‌شود که در کوتاه مدت نتوان روند اصلاحی جدی‌ای را برای بازار پیش‌بینی کرد و احتمالا روند متعادل و مثبت، با ضریب اطمینان و احتمال بالایی به وقوع بپیوندد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رحیم ایمانی

    اینایی که کامنت چرند درباره بورس میزنند ، کاملا مشهوده آماتور هستند ، فکر کردم بازار میوه فروشهاست . بورس بازار سهام و مبتنی بر عرضه و تقاضا است و همچنین سرمایه گذار باید صبور باشه و با تحلیل دقیق تکنیکال و بنیادی و تابلوخوانی بتونه سهم های پرپتانسیل رو انتخاب کنه .
    به‌خاطر همین آماتوری هست که سالانه ۹۰ درصد سرمایه گذارها در بازارهای مالی از جمله بورس و… متضرر وحشتناک می شوند .

    • ناشناس

      آفرین این شد یه چیزی??

  • ناشناس

    دررابطه با بورس نظر اکثریت مردم این است این بالابردن ها دستوری هست وحباب و دولت برای لاپوشانی تورم این کار کرده وهمه معتقدند بر خلاف انتظار ازروزی که بورس آتشفشانی وبدون دلیل علمی واقتصادی بصورت فریب کارانه بالا بردند هرکس هرجنس وکالا وحتی زمین ومسکن معادل شدت بورس حتی بالاتر برد ه اند وباعث تورم وحشتناک شده وکسی دیگر ارزانی به خواب هم نخواهد دید چون زور دست سرمایه دار ودولت در گل گیر کرده هست ودلشان به حال مستضعفان بی کار وبی ریالی است کهتمی تواند ذربوزس شرکت کنذ وفقط گرانی جدید وحشتناک نلشی از قیمت بالای بورس شاملشان می شود فقط خدا به داد برسد

  • Soli

    سلام عزیزان چنتا سهام خوب معرفی کنید ممنون

    • ناشناس

      فولاد
      شپنا
      سفارس

    • ناشناس

      خسته نباشی سهم های خودتو معرفی میکنی؟

    • مهدی

      شما فقط سهتم بنیادی .فلزات. پتروشیمیها. معدنیها. سرمایه گذاریها که کم ریسک ترین سهام بازارند

  • ناشناس

    درود.دوستان از اینکه یکی نظر میده بگیم تازه کاره و یا اماتوره و هی ایراد بگیریم درست نیست.در ضمن رشد بازار دست منو تو نیست .دست سایه های پشت پرده هست.یه عده هستن که خیلی خاصن هر وقت دوست داشته باشن کنترل بازار رو میگیرن دستشون حالا هر سهمی میخواد باشه.( البته سهام های شاخص و غول بازار).
    بجای همه این کارها بهترین کار اینه که ما دانشمونو در باره بورس بالا ببریم.

  • ناشناس

    سلام با تورم 40و50درصد بورس هم رشد میکنه.تمام کالاها هر روز یک قیمته رو به رشد. انتظار نداشته باشید دراین شرایط بورس سقوط کنه.اگر دلار 4000 تومن شد بورس هم افت میکنه.

  • ناشناس

    سلام دوستان عزیز،بورس دست تعداد خاصی است، اینها هم به هیچ کس رحم ندارند، فقط به فکر جیب خودشون هستتد، حداقل ما مردم عامه بیاد هوای یکدیگر داشته باشیم،آنهای که دانش بورسی دارند کمک کنند، نمادهای خوب وپر سود به یکدیگر معرفی کنیم، ممنونم از دوستان،

  • ناشناس

    فولاد‌.فارس. پترول بگیرید

  • مهدی

    ضمن تشکر لاکن عمده مردم بازار سرمایه را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند لذا یقینا سهام بنیادی . فلزیها پتروشیمیها. معدنیها. سرمایع گذاریها لیدر فردا هستند

  • ناشناس

    دارایکم و پتروشیمی ها و ونیکی بخرید

  • ناشناس

    بورس خیلی خوبه پولهاتون براتون خیلی سریع اب مبکنه