به گزارش تجارتنیوز، امروز در میانه فعالیت بازار سهام، رئیس جمهور اظهارات امیدبخشی درباره بورس داشت.
حسن روحانی اطمینان داد که برنامه عرضه سهام شرکتهای دولتی در بازار سرمایه بدون تردید ادامه خواهد یافت و گفت: برنامه عرضه سهام شرکتهای دولتی در بازار سرمایه در راستای چابکسازی، اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ و حمایت از بازار سرمایه به ویژه هدایت نقدینگی به سوی اشتغال مولد و در مجموع مردم محور کردن اقتصاد، شفافسازی فعالیتهای اقتصادی و زدودن فساد از بدنه اقتصاد انجام میگیرد.
همزمان با این سخنرانی حسن روحانی، روند بازار سهام کمی تغییر کرد که شاید این همزمانی چندان هم بیارتباط نباشند.
در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند.
به جز سیگنال مثبت از سوی رئیس جمهور، خبر مهمی هم درباره رابطه ایران و عراق منتشر شد. بعد از رایزنیهای صورت گرفته در رابطه با حل و فصل مشکل پیش آمده در مرز ایران با اقلیم کردستان و توقف تانکرهای سوخت ایرانی، دو طرف به توافق رسیدند و تردد نزدیک به ۲۷۰۰ تانکر متوقف شده آغاز شده است.
علاوه بر این، صعودی بودن نرخ دلار صرافی ملی در امروز نیز میتواند یکی دیگر از نشانههای افزایش محتمل شاخص بازار سهام در فردا باشد.
آیا مثبت بسته شدن بازار سهام در امروز، اظهارات امیدبخش بوررسی رئیس جمهور، توافق جدید تجاری ایران و عراق و در نهایت صعودی ماندن نرخ دلار میتواند شاخص بورس فردا را صعودی کند؟ پاسخ خیلی از فعالان بازار سهام به این سوال آری است مگر اینکه نااطمینانی سیاسی یا اقتصادی جدید مانع این رشد شود.
آخرین اخبار درباره چشمانداز بازار سهام را در صفحه پیشبینی بورس تجارتنیوز بخوانید.
بورس هفته آینده صعودی بجز95 درصد بازار تحلیلشان هم مثل هوا شناسیه فرداهوا خوبه دربعضی ساعات آفتابی همراه با وزش باد کولاک برف وتگرگ میباشد
درست برعکس شد
سهم هایی تو کف هستند رو غافل نشید مثل حفارس ،تجارت، ذوب، حریل …فقط به 10 تا 20 درصد سود قانع باشید…
دیگه نظریه دادن رو تعطیل کنید از بورس وسرمایه گذاری حرفی نزنید حال آدم ها بهم می خوره به پول مردم در بازار بورس هم رحم نکردید
سلام تجارت نیوز لطفا خواهشا به مشکل ما مردم عادی رسیدگی کنین من یه کارگر ساده هستم الان چندین روزه منتظرم پول سهامم برسه بخدا شرمنده بچه هام شدم لطفا رسیدگی کنین سامانه سعدی
مگه برای سهام عدالت بیل زدی که الآن اینجوری توقع داری؟
یک سوم مردم اصلا سهام عدالت نگرفتن
از فکر بعضیها:
بهترین بورس دنیا رو داریم با بهترین مدیران باکفایت و مدبر و خداشناس
وصد البته مردمانی زیاده خواه و خودپسند
ولی دنیا میداند که ما مردمی سختکوش و صبوریم با مدیرانی ………
بورس کجا بود مرکز دزد بازار شده بورس دستوری مثل روز روشنه دولت کسر بوجه رو یه مقدار زیادی رو از بورس داره برداشت میکنه و ملت رو بخاک سیاه نشونده
نماد مدیررا برای قشر بازنشسته تبلیغ کردند چندرغاز پس انداز خودرا گذاشتم تو بورس مدیر حالا بطور مرتب منفی میده اینم یه کار مثبت برای بازنشستگان کشور
سهم ها در حال کف سازین.اکثر سهم ها توی یه دامنه محدود در حال نوسانن
امروز توی یه قیمت باز میشن چه منفی بخورن چه مثبت فردا دوباره تو همون قیمت بازگشایی دیروز باز میشن
کارگزاری آگاه بد از گذشت 70روز 60درصد سهام واسم 391تومن واریز کرد خیلی مسخرس بخدا خب واریز نمیکردی؟؟؟
دلم به حال خودم میسوزه
دلار رفته بالای ۳۰ تومان
مالک اجاره رو دو برابر کرده
قیمت خونه سر به فلک کشید
مواد غذایی همینطور
اونوقت من هنوز دنبال خطوط روند و حمایت و فیبوناچی و rsi و … میگردم که ضررم جبران بشه .
الانم بگی ضرر کردم یه عده میان میگن نقطه ورودت بد جایی بوده
کاش به حرف چندتا اشنا که میگفتن فلان سهم سیگنال شده کرده بودم .
بازم گول جمله علم بهتر است یا ثروت رو خوردم