کد مطلب: ۵۰۹۰۰۱

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۴ بهمن ۹۹ / بورس متعادل خواهد شد؟

پیش‌بینی بورس فردا ۴ بهمن ۹۹ / بورس متعادل خواهد شد؟

دو روز پایانی معاملات هفته گذشته چراغ امید بازگشت روند صعودی بورس را روشن کرد و فشار عرضه در این دو روز کاسته شد. اما سئوال اینجاست که روند صعودی بورس پایدار است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات چند هفته اخیر روند نزولی چشم‌گیری داشت و شاخص کل کف قبلی خود را از دست داد اما دو روز پایانی معاملات فشار عرضه کاسته شد و بورس مثبت شد. اما آیا بورس مثبت می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: روند تعادلی بورس ادامه دارد و به نظر می‌رسد معاملات هفته آینده و فردا با روندی متعادل و با گرایشات مثبت پیش می‌رود. همچنین باید شاخص کل در همین محدوده کف‌سازی کند تا روند صعودی پر قدرت شروع شود.

همچنین محمدخبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه ادامه روند صعودی بازار سهام را ملتزم ورود جریان پول به بازار سهام می‌داند و می‌گوید: صف‌های خرید در دو روز پایانی معاملات هفته گذشته قدرتمند نبودند و بورس برای ادامه روندی صعودی نیازمند ورود نقدینگی از سمت بازیگران بزرگ است.

از طرفی برخی از کارشناسان عقیده دارند بورس از محدوده فعلی تا پایان بهمن ماه حدود ۲۰ درصد رشد خواهد داشت و گزارشات ماهانه نیز به روند صعودی بازار سهام کمک خواهد کرد.

همچنین برخی از کارشناسان دلیل اصلی افت بازار سهام را پیش‌خور کردن احتمال ریزش دلار با روی کار آمدن بایدن می‌دانند و احتمال ریزش دلار از کانال ۲۰ هزار تومان را منطقی نمی‌دانند. همچنین تاثیر دوم روی کار آمدن بایدن یعنی تسهیل صادرات و واردات و روابط بانکی می‌تواند تاثیر مثبتی برای بازار سهام داشته باشد و حاشیه سود شرکت‌ها را افزایش دهد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه سهام هاتو میخوای بدونی زیان جبران میشن بروببین کارگزاریتو باز کن
    اگر سهام ها بادرصد مثبت شد دیگه دارن جبران میشن برای سود دادن در آینده نزدیک

  • فریبا

    به چی دلمون رو خوش کنیم 20 درصد میره بالا 30 درصد میاد پایین و ضرر 70 درصد ما میشه 80 درصد، ما تا پایان سال 1400 به پول خودمون هم نمیرسیم

  • ناشناس

    سیاست های اشتباه رییس کل بانک مرکزی و شورای پول واعتبار در تعیین سود بانکی از عوامل ریزش بازار سرمایه میباشد… جهت رونق تولید و بازار سرمایه باید سود سپرده های بانکی حداکثر ۱۵ درصد تعیین گردد….

  • ناشناس

    سیاست های اشتباه رییس کل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در تعیین سود سپرده های بانکی از عوامل ریزش بازارسرمایه است… جهت رونق تولیدوبازار سرمایه باید سودسپرده بانکی کاهش یابد …..

  • ناشناس

    بورس به چی میگن

  • کارمند سهام عدالت.کیانی

    بورس راه خود را پیدا خواهد کرد اگر دولت مداخله نکند و دستوری عمل ننماید مانند هپکو ،هفت تپه و سهام عدالت که کارکنانش را بیکار کرد که همگی معلول بودند که از زمان دکتر احمدی نژاد این شغل برایشان ایجاد شده بود .لطفا شغل ما را به ما برگردان .
    لطفا شغل ما را به ما برگردان

  • میلادطایی

    سلام‌ خدمت تمامی دوستان من فقط یه کمک خاستم کسی هست که بهم یه راهنمایی کوچیک کنه من میخام سهامی که دراختیار دارم رو چک کنم بایدچکارکنم ممنون میشم‌ کسی بهم کمک کنه

  • Zzz

    و اینک ۳۰ درصد توی ضرر هستیم?

  • بدبخت

    خدا لعنتتون کنه زندگی ما و خیلی ها بدتر از اونی که بود شده دیگه هیچ امیدی نداریم به زندگی پولها حرومتون بدید به خرج دکتری

  • بدبخت

    چطور روتون میشه درمورد بورس صبحت کنید