خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۲۴۴۳

چشم بازار سهام به مذاکرات وین/ بورس فردا نزولی است؟

چشم بازار سهام به مذاکرات وین/ بورس فردا نزولی است؟

بازار سهام روز گذشته کار خود را با رشد جزئی در شاخص کل و هم‌وزن به اتمام رساند. باید دید وضعیت بازار فردا چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام روز گذشته کار خود را با رشد جزئی در شاخص کل و هم‌وزن به اتمام رساند. در حالی که روند کلی بورس خنثی است، باید دید وضعیت بازار فردا چگونه است؟

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به خبر عرضه شدن استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه بازار، فردا و شنبه کم‌رمق و همراه با هیجان فروش خواهد بود. به طور کلی با توجه به مشخص نشدن وضعیت برجام بازار احتمالا همراه با نوسانات رو به پایین است.

وی افزود: طی دوهفته اخیر روندی در سهم‌های کوچک بازار شاهد بودیم و رشدهای نسبتا بیشتر را در شاخص هم‌وزن نسبت به شاخص کل دیدیم. برداشت من این است که تا پایان سال این تعادل حفظ خواهد شد و سهم‌های کوچک ارزنده بازدهی بیشتری خواهند داشت.

میرزایی بیان کرد: در صورتی که خبرهای موثق و مثبتی از برجام و نهایی شدن مذاکرات بشنویم بازار واکنش سریع و هیجانی در سهم‌های ریالی دارد. برداشت من این است که گروه کشتی، حمل‌ونقل و بانکی می‌توانند بیشترین تاثیر مثبت را از این تحولات بپذیرند.

آخرین وضعیت بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    منتشرکن عزیزم
    روند مثبت در سهام های ریالی و حمل و نقلی و بانکی داریم و خبر قطعی توافق برجام ایشالا در پنجشنبه اعلام بشود سهامهای ریالی صعودی خواهند شد ولی سهامهای دلاری نه

  • یا الله

    دروغ ودروغگویی وبی اعتمادی بشدت بازار بورس رو فرا گرفته مگر رییسی نگفت مشکل بورس را یکهفته ای حل میکنم ؟؟ ضررهای سهامداران دوران 8 ساله روحانی کلا 30 درصد بود اما در دوران 6 ماهه رییسی 90 درصد شد .

  • ناشناس

    باسلام بنده دو ماه است که وارد خرید فروش رمز ارز شده ام انجا هم عده ای نواسانگیر حرفه ای در سطح جهانی به طور شبانه روزی فعالیت می کنند .صد رحمت به بورس خودمان.

  • ناشناس

    بورس مرده حالا هی بشینین پای جنازه روضه بخونید .حیف پول نیس بخدا

  • ناشناس

    توروخدا اگه کسی سهام خوب میشناسه بهم معرفی کنه خیر ببینید

  • ناشناس

    فردا بازار مثبته 100 درصد و نیمه اول هفته اینده به خاطر عرضه اولیه وعرضه های معمولی شرکت ها منفی میشه ونیمه دوم مجددا مثبت وتا اخر سال ادامه دار

  • برزویی

    بورس من بورس من کوره پول سوز من

  • عربی

    جزای ادم های طمعکار که میخان بدون زحمت پولدار بشن همینه

  • ناشناس

    اگگگگگگگر بزارن بورس آماده رششششششد ششششاررررپپپپپی است خدا ازشون نگزره که همه رو اسیر و کلافه کردن

  • ناشناس

    شما از کجا میدونستی بازار نزولی هستش امان از بورس دستوری همه سر کاریم