کد مطلب: ۵۷۹۵۰۱

در گفتگو با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

پیش‌بینی بورس ۲۲ شهریور / چند توصیه مهم به سهامداران بورسی

پیش‌بینی بورس ۲۲ شهریور / چند توصیه مهم به سهامداران بورسی

امروز بازار سرمایه با افت شاخص و نمادهای شاخص‌ساز مواجه شد. در نهایت امروز شاخص کل با ۴۰ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سرمایه با افت شاخص و نمادهای شاخص‌ساز مواجه شد. در نهایت امروز شاخص کل با ۴۰ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد قرار گرفت. بازار فردا به چه صورت است؟

روز گذشته حمیدرضا مهرآور، کارشناس بازار سهام درباره روند بازار امروز به تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد روند بازار به طور کلی تا ماه آینده مثبت و صعودی باشد. و متغیر اصلی اثرگذار در تعیین تحرکات فعلی بازار هم دلار است که پیش‌بینی می‌شود اگر صعودی نباشد حداقل در همین محدوده فعلی نوسان کند. اما امروز بازار سهام با افت شدید مواجه شد. دلیل این موضوع چیست؟

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه درباره دلیل روند منفی بازار امروز گفت: شایعات درباره مذاکرات برجام و تاثیر ترس از ریزش دلار بازار را با اصلاح رو به رو کرده است.

وی همچنین در توصیه به سهامداران گفت: اخبار منتشر شده از سمت مذاکرات بد نیست و به نظر می‌رسد روند اصلاح قیمتی در بازار ادامه‌دار باشد. نکته مهم این موضوع است که سهامداران باید دستکاری هر روزه در پرتفوی خود نداشته باشند.

همچنین امیر مهدی میرشاه ولد، کارشناس بازار سرمایه هم درباره روند بورس فردا به تجارت‌نیوز گفت: روند اصلاحی در بازار به لحاظ زمانی ادامه‌دار است و شاخص در محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد با توجه به قیمت فعلی دلار نوسان خواهد کرد.

وی در توصیه به سهامداران خرد گفت: بهتر است سهامداران به دنبال خرید سهم‌هایی باشند که افت خوبی را داشتند و به لحاظ قیمتی در وضعیت مطلوبی قرار گرفتند. با این کار به نوعی می‌توانند سبد خود را بهینه کنند.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا همینجاش ۷۰درصد ضرر کردم بماند که از پارسال ۵۰۰درصد ارزش پول کم شده . شاخص اصلا مقاومت ۱۶۰۰نداره احمقی بنام واعضی یه حرفی زد ملتم ول نمیکنن

  • ناشناس

    عزیزان سعی کنید 1_پول مورد نیازتون رو وارد بورس نکنید
    2_سهام داری کنید
    3-به هیچ عنوان هیجانی نشید
    4_ صبر داشته باشید
    5- به هیچ عنوان در منفی نفروشید فقط بصورت پلکانی در منفی تامیتونید خرید کنید
    6- اگه خواستید بفروشید فقط در حداکثر قیمت بفروشید تا انشاا… اجازه ندید ازتون نوسان بگیرند
    7- از هیجانات شما حقوقی ها با عناوین مختلف از جمله در نقش حقیقی نهایت استفاده رو میکنند(گرگ در پوست بره?)

  • ناشناس

    بورس در درازمدت صعودی میشه چون طرح های اقتصادی بزرگی در راهه مثلا بنزین ۱۰ هزار تومانی

  • ناشناس

    آقای رئیسی شما که دولت مردمی تشکیل داده‌ اید چرا به تخلفات بازار سرمایه و زیان میلیون نفر از اقشار مختلف مردم در بورس رسیدگی نمی کنید.

  • مریم

    ای کاش کارشناسان حالا دیگر ناپدید میشدند .
    همین کارشناسان تا دو ماه پیش هی می گفتن بورس ایران وارد رکود شده و تا آخر سال به ۱۳۰۰ هم شاید نرسد .ولی دیدید که شاخص تا برج ۶ به ۱۵۵۰ هم رسید .
    پس گوش ندهید به حرف این کارشناسان و فقط سهام داری کنید .

  • ناشناس

    شما جیب ما رو نزن ما توصیه نمی خوایم .

  • ناشناس

    باسلام بازار فردا بر میگرده و نیمه دوم سال اول مهر بازار صعودی میشه و شاخص ۱۷۵۰رورد میکنه

  • شک نکنید، زیرا دیگر امیدی نیست

    سلام .فرقی ندارد که رئیسی باشد یا روحانی .دزدان چراغ به دست همیشه در صحنه هستند. انصافا چه فرقی بین شاخص 1/100/000 اردیبهشت با 1/490/000 تاریخ 21 شهریور1400 است؟؟؟!!!. تصمیمات بدون تفکر و یکطرفه، روزگار بازار سرمایه را بدتر از زمان روحانی سیاه کرد . و به جایی رسیده ایم که بجای ثبات در بازارسرمایه، بلاتکلیفی وبی اعتمادی جایگزین آن شده است. و این بار خروج پول حقیقی از بازار سرمایه شدت بیشتری گرفته است. زیرا ته مانده و آخرین پایگاه امید و اعتماد هم با ندانم کاری تیم آقای رئیسی به فنا رفت.
    بدرود .

  • زخمی بورس

    پولا رو جمع کردن بعد ریزش
    قصه تکراری و تلخ

    • ناشناس

      بعید میدونم ریزشی انتفاق بیافته ، انقدر حجم پول سرگردان زیاده و امکان سرمایه گذاری کم که تقریبا چاره ای جز سرمایه گذاری در سهام نیست ، ممکن است موقت تعدادی اصطلاحا نقد بمونند ولی با اولین اثار تورمی مجدد به بورس هجوم خواهند اورد بحث افزایش حجم نقدینگی روزانه با حجمی حدود 3 هزار میلیارد تومان میباشد

  • زخمی بورس

    پولا رو جمع کردن بعد ریزش
    قصه تکراری و تلخ
    تمام این شوها هم برای اینه که هر روز امیدوار نگهتون دارن که پولاتون رو خارج نکنید