کد مطلب: ۴۸۱۱۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته بعد / آخرین نشانه‌های برگشت شاخص بازار سهام

پیش‌بینی بورس هفته بعد / آخرین نشانه‌های برگشت شاخص بازار سهام

در پایان معاملات این هفته بورس، شاخص کل بورس 6.7 درصد دیگر افت کرد ولی در آخرین روز توانست کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را پس بگیرد. آیا در هفته آینده روند مثبت روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود روند منفی هفتگی بازار سهام اما روند مثبت شاخص کل در روز پایانی هفته اخیر این نوید را برای سهامداران به همراه داشت که احتمالا هفته آینده بازار سهام روندی متفاوت داشته باشد. اخبار سیاسی و اقتصادی نیز این موضوع را تایید می‌کند و نااطمینانی خاصی برای بورس هفته بعد حداقل تا عصر روز پنجشنبه، دهم مهر ماه مشاهده نمی‌شود. آخرین اخباری احتمالا موثر بر بازار سهام را در زیر بخوانید که هیچ کدام به نظر نمی‌رسند سیگنال منفی برای بورس داشته باشند.

ـ وزیر اقتصاد گفته است: با تداوم برنامه‌های توسعه‌ای که برای بازار سرمایه داریم، بورس با رونق به کار خود ادامه خواهد داد.

ـ رویترز خبر داده است: دومین کشتی از سه نفتکش ایرانی حامل سوخت عازم ونزوئلا، امروز، وارد آب‌های این کشور شد.

ـ مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار گفته است: سازمان بورس و اوراق بهادار در طی ۶ ماهه ابتدای سال ۹۹ مجوز انجام افزایش سرمایه ۱۶۶ شرکت را صادر کرده است.

ـ آژانس اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طبق توافق قبلی با تهران، بازرسان آن در دومین مکان مورد نظر در ایران حضور پیدا کرده‌اند.

ـ رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت در بورس دخالت نمی‌کند، اما وظیفه صیانت و مراقبت از سرمایه‌های خرد را دارد تا نفوذی‌ها کاری نکنند که سرمایه‌های خرد متضرر شود ما از بورس حمایت کرده و آن را رها نمی‌کنیم. کسی که فکر می‌کند دولت روزانه باید در بورس دخالت کند از ساز و کار بورس آگاهی ندارد.

ـ رئیس کل بانک مرکزی، اعلام کرد: گزارش‌های اولیه اداره آمار اقتصادی حاکی از رشد ۵.۴ درصدی پایه پولی و رشد ۱۵.۵ درصدی نقدینگی در پایان شش‌ماهه اول امسال نسبت به پایان سال ۱۳۹۸ است.

آخرین اخبار مربوط به چشم‌انداز بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس که هر روز ساعت 17 بروزرسانی می‌شود مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت فعلا از بورس حمایت نمیکنه چون پولی نمونده که به جیب بزنه تا بعد..

  • ناشناس

    بورس برمیگرده به جیب الی برکت الله صبورباشید

    • سامیار

      ???

  • فرید

    تا وقتیکه دولت در بورس دخالت می کند و دارا و سارا و…. داریم و دولت به نحوی می خواهد از بورس پول در بیاورد اوضاع همین است: دو روز مثبت و چهار روز منفی

  • ناشناس

    سلام دوستان
    هر کی میخواد ضررش جبران بشه
    اینهفته دارا 1م بخره 10 درصدی بره بالا

  • ناشناس

    سهام عدالت مارو که دودره کردند کارگزاریهایی که هنوز پول مشتریانشو ندادن مخصوصا کسانی که بامور بورس کمتر اشنا هستن کارگزاری فارابی جهت اطلاع چرا چند هفته هست که پول فروش سهام به حسابهای ما واریز نشده فقطمیگویند در لیست فروشه سهام

  • سعید

    من سهام تاپکیش دارم یکی برام خرید از اول منفی خورد الآنم که رفته مجمع, راهنمایی کنید چه کنم 🙁

  • ناشناس

    تیر 96 مقدار نقدینگی 1.330 و تیر 99 مقدار نقدینگی 2.651 یعنی 2 برابر شده اما قیمتها در ارز، خودرو، مسکن و طلا 7 برابر شده عجب حبابی کی میترکه!؟

  • Zero

    فقط یادتون باشه . تا زمانی که به حداقل برسه یک نفریا یه گروه کل سهام هارو میخره. یدفعه بورس میزنه رو اوج خودش . اینا هدفمند هستش. اخر چی میمونه که یه عده کل بورس رو دارند

  • سامیار

    باسلام به کاربران محترم‌بنده یکی از کارشناسان بورس تهران‌ هستم از شما عزیزان محترم می خوام که اگر به پولتون نیازمندید لطفاً پولتون رو برداریدچون این بازار مدت‌ها طول‌میکشه تابه روال خوب قبل برگرده اما اگر استرس دارید برندارید والبته اگرفعلاًبه پولهم نیاز ندارید برندارید‌تاکیدمیکنم عزیزان اگه نیازمند پولتون هستید بردارید درغیراینصورت برندارد چون ضرر خواهید کرد.ارزوی موفقیت واسه تمام شما عزیزان کاربردارم

  • ناشناس

    ازشنبه زمان خوش رقصی پالایش یکم شروع میشه. خوش بحال اونایی که امروز تو کف ، پالایش یکم خریدن. البته منم تا تونستم خریدم.