کد مطلب: ۶۶۷۸۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

۴ پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

نوسان قیمت خودرو در بازار کشور همچنان ادامه دارد. کارشناسان پیش‌بینی‌های متفاوتی از قیمت‌ها در آینده می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نوسان قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه‌دار است. اما کارشناسان عوامل مختلفی را تاثیرگذار در قیمت‌ها می‌دانند.

تاثیر قرعه‌کشی در بازار

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با تاثیر حذف ۵۰ طرح فروش خودرو از فرایند قرعه‌کشی بر بازار کشور گفت: در حال حاضر بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. به نظر می‌رسد اگر برخی از خودروها از فرایند قرعه‌کشی خارج شوند نوسان قیمتی افزایش می‌یابد.

همچنین، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو به تجارت‌نیوز در رابطه با طرح جدید وزارت صمت برای حذف قرعه‌کشی و احتمال حذف ۵۰ طرح فروش و مدل خودرو از فرایند قرعه‌کشی گفت: خودروهایی که از قرعه‌کشی حذف می‌شوند، بستگی به شرکت‌ تولیدکننده و میزان تقاضا برای آنها، شرایط متفاوتی را در بحث قیمت‌ها خواهند داشت.

خودرو 1 page 0001 2

بازار در انتظار عرضه خودرو

صدرایی در ادامه توضیح داد: اگر میزان عرضه به بازار مناسب باشد، ثبات قیمتی در بازار ایجاد می‌شود. البته با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، در شرایط ثبات نرخ دلار نیز، نوسان قیمتی در بازار خودرو در حال افزایش است.

اخذ مالیات بازار را پرنوسان می‌کند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام چرا باحذف قرعه کشی چند محصول سایپا ما که پیش فروش یکساله داریم شرکت نمیاد اول خودروی های یکساله رو تحویل مشتری بده و همون سود رو حاضریم به شرکت بپردازیم فقط خودروهای یکساله رو زودتر تحویل بده

  • ناشناس

    بلای.روز.مردم.اومده.که.خیلی.چیزها.از.سفرمان.خدا.حافظی.کرده.بیشتر.مردم.دنبال.ماشین.کهنه.میگردند..فقط.زندگی.برای.پول.دارها.خوبه

  • ناشناس

    مردم نخرید اگر ۶ماه فروش نداشته باشند به باهاتون نیفتند ۵ سال پیش همین طور شد دیدید که چکی ۶ ماه و یک سال میفروختند