کد مطلب: ۵۱۱۹۵۸

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۵ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۵ بهمن ۹۹

روز سه‌شنبه، دلار توانست ۳۰۰ تومان رشد را به ثبت برساند و به بهای ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان برسد. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز سه‌شنبه، دلار توانست ۳۰۰ تومان رشد را به ثبت برساند و به بهای ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان برسد. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: گروهی از فعالان باور داشتند، افزایش قیمت دلار در روز چهارم هفته ارتباطی با اتفاقات سیاسی نداشت. از نگاه آنها طبیعی بود که معامله‌گران فنی در مرز ۲۴ هزار تومانی خریدهای خود را بالاتر ببرند، چرا که می‌دانستند از دست دادن این مرز می‌تواند منجر به ضرر بیشتر مال‌داران دلار شود.

تحلیل‌گران فنی بارها عنوان کرده‌اند محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی در بازار ارز از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که دلار این سطح را از دست بدهد، با کاهش شدید قیمت مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد همین موضوع موجب شد که خریداران پیش از رسیدن دلار به محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی، در همان کانال ۲۴ هزار تومانی وارد بازار شوند.

عده دیگری از فعالان باور داشتند افزایش تقاضای حواله‌ای زمینه‌ساز رشد قیمت دلار شد. روز سه‌شنبه نرخ حواله درهم تا سطح ۶ هزار و ۷۵۰ تومانی بالا رفت. با این سطح از حواله درهم ارزش دلار در بازار داخلی می‌توانست تا محدوده ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومانی نیز رشد کند.

به گفته بازیگران فنی تا زمانی که درهم بالای محدوده ۶هزار و ۵۰۰ تومانی قرار دارد،‌ احتمال افت معنادار قیمت دلار در بازار داخلی دشوار خواهد بود.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خب دیگه چخبر

    • ناشناس

      ??

  • ناشناس

    من خریدم 23000 تومان رایج کشور ایران