کد مطلب: ۴۸۷۵۱۷

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۷ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 7 آبان 99

قیمت دلار دیروز در بازار آزاد رشد ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۸,۶۰۰ تومان رسید. اما برای قیمت دلار امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار دیروز در بازار آزاد رشد ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۸,۶۰۰ تومان رسید. اما برای قیمت دلار امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

دیروز قیمت فروش دلار نیمایی افت حدود ۱۰۰ تومانی داشت و به رقم ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید. همچنین سخنگوی دولت در رابطه با ارزهای بلوکه شده ایران در برخی کشورها گقت: ما ده‌ها میلیارد دلار ارز در برخی کشورها داریم که بانک مرکزی و وزارت خارجه با کمیته‌ای مشترک تلاش خود برای بازگرداندن ارزها را انجام می‌دهند. تا کنون تعدادی از کشورها یا به شکل تهاتر یا اشکال دیگر ارزها را بازگرداندند.

در این مورد دنیای اقتصاد نیز نوشت: اگر معامله‌گران کاهشی روز سه‌شنبه در بازار استراحت کرده باشند، به معنای آن است که سایه افت قیمت‌ها از بازار ارز رخت برنبسته است و ممکن است طی روزهای آتی کاهش دوباره قیمت رقم بخورد.

با این حال، ورود دلار به کانال ۲۹ هزار تومان می‌تواند این تحلیل را به‌طور موقت بی‌اعتبار کند. بازار ارز بیشتر از گذشته به انتخابات آمریکا حساس شده است و این اتفاق که مهم‌ترین فاند خبری دلار در سال ۹۹ خوانده می‌شود، هفته آینده خواهد افتاد؛ در نتیجه طبیعی است که معامله‌گران به‌صورت جدی اخبار مربوط به این موضوع را در معاملات خود لحاظ کنند.

با همه این تفاسیر باید دید قیمت دلار امروز ارزان می‌شود یا نه.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ی زمانی مردم دنبال نتیجه پیش بینی بودن و نصف مردم دلاله دلار شده بودن الان فقط 90درصد مردم دنبال اینن از گشنگی نمیرن

  • ناشناس

    ماکه جوونیمون رفت وخیلی چیزارونمیتونیم بخریم،وقتی خونه وماشین ویه وسیله خوب نمیتونم بخرم بشن چندمیلیارددیگه فرقی نمیکنه،اب ازسرگذشته?مرسی ازبزرگای کشور

  • ناشناس

    با توجه به اخبار و گزارشها که به گوش می رسد جوی بایدن صد در صد ریس جمهور و به شدت دلار در ایران پایین می اید

  • ناشناس

    آیا قیمت دلار پایین خواهد آمد ؟

  • عرفان

    این بالا بردن دلار یکدفعه ای و نم نم پایین اوردنش ادم و به خنده میندازه یاد سکانس مهران مدیری تو سریال هیولا افتادم که میگفت اگه دلار از 4 هزار بره 10 هزار خوشحال تر میشین یا از 18 هزار بیاز 10 هزار؟ که در پاسخش گفتن از 18 هزار. در هر صورت دلار شده 10 هزار و این برای شادی ما مردمه ممنونیم که به فکر ما هستین