کد مطلب: ۵۱۸۳۶۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۲ اسفند ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۲ اسفند ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۱ اسفند با ۴,۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا وجود ندارد. با افزایش تولید واکسن کرونا و بهتر شدن شرایط کرونایی در جهان پیش‌بینی می‌شود انس جهانی طلا روند کاهشی پیدا می‌کند. همچنین احتمال دارد امروز با کاهش انس جهانی قیمت طلا و سکه هم ارزان شود.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: به گفته فعالان، عاملی که موجب شد، سکه به زیر مرز ۱۱ میلیون تومانی نرود، افزایش قیمت دلار بود. این افزایش در حالی رخ داد که بهای اونس طلا چندان به داد سکه‌بازان نرسید. طلا در ابتدای روز به بالای سطح حساس هزار و ۷۵۰ دلاری بازگشت، ولی بعد دچار افت شد؛ این موضوع موجب شد سکه‌بازان در خرید احتیاط بیشتری کنند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به بذرافشان بفرماییدتاثیرانس جهانی برای طلای ایران فقط وفقط برای پایین کشیدن قیمت طلای داخلی می باشد!!؟درضمن تاثیراصلی روفقط وفقط قیمت دلارداره،اینم بخاطراینه که مردم درآمدشون براساس دلاره ومخارجشون هم براساس دلارصورت میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟طلاکه جای خودداره؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      سلام لطفاً راهنمایی بفرمایید که قیمت طلا این ماه رو به افزایش یا کاهش بفروشیم و یا نگه داریم ممنون میشم راهنمایی کنیین

  • ناشناس

    طلا طلاست این بالا و پایین کردند فقط بازی هست هرکس به پولش احتیاج ندارنه خروج نزنه مطمن هستم به سعود طلا

  • ناشناس

    لطفا یکی که کارشناس سکه هست نظر بده که : قیمت سکه چه زمانی بالا میره ؟ آیا به زودی یا اینکه تا چند ماه بعد ؟

  • ناشناس

    میره بالا یا نه؟