کد مطلب: ۵۱۱۶۶۷

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۴ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۴ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۳ بهمن با ۱۳,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۱۰۰ تومان هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۳ بهمن با ۱۳,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۱۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: در آستانه روز مادر تقاضا برای خرید طلا و سکه ۱۰ درصد بیشتر شده است و حباب سکه هم امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسید.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: افت قیمت دلار در روز دوشنبه موجب شد در بازار سکه نیز بازیگران در موقعیت فروش قرار بگیرند. دیروز سکه ۱۵۰هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با خروج از کانال ۱۱ میلیونی به بهای ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

وضعیت سکه در روزهای اخیر پرنوسان بوده و بین دو کانال ۱۰ و ۱۱ میلیون تومان در نوسان بوده است. سکه تا زمانی که در یکی از این کانال‌ها به ثبات نرسد، با خرید و فروش‌های سنگین رو به رو نخواهد شد.

افت قیمت سکه در روز دوشنبه در شرایطی رخ داد که اونس طلا تا ساعت ۴ بعدازظهر در بازارهای جهانی عمدتا روند صعودی داشت. با این حال، به نظر می‌رسد برای سکه‌بازان نوسان کاهشی دلار اهمیت بیشتری نسبت به افزایش بهای اونس طلا داشت.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا اگه جنگ بشه بازم خریدار نداره
    شکم گرسنه طلا به چه دردش میخوره
    اونایی که سرمایه دارن طلا ودلار به اندازه کافی خریدن توی تشک هاشون قایم کردن فکر میکنن تخم مرغه هرروز روش میخوابن تا
    جوجه بشه متاسفانه نمیشه
    ۸۰ درصد مردم در تهیه ملزومات زندگی ومعیشتی درمانده شدن
    خیلیها طلاهای جزئی خودرا برای پرداخت اجاره خانه وتهیه مواد غذایی میفروشن
    خدایا به یکباره چه برسر کشورمان ملتمان آمد
    به یکباره لشکرگرانی به کشور ایران حمله کرد همه را غافلگیر کرد
    خدایا لشکر نامرئیت را برای سرکوب لشکر گرانی نازل کن تا از شرش خلاص بشیم

  • ناشناس

    سلام اقای اس طلا حدود ۴۰۰گرم طلا دارم و معامله منزل دارم قیمت طلا را یک هفتاد می گویند بفروشم یا کمی صبر کنم میتوانم خونه را هفته بعد بخرم نمی دونم حتی فکر می کنم قیشپ بزنم

  • ناشناس

    واقعا این همه گرونی ازکجاامد حسرت نیم کیلوگوشت تودل بچه هام مونده حسرت ۱دونه موز تودلشون مونده مدیون بچه میشم حالامیگن بچه بیارین بااین گرونی طلابه چه کاری میاد دل کی خوشه که طلااویزون کنه ازخودش