کد مطلب: ۵۰۵۷۱۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۱ دی ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۱ دی ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۹۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه امامی به ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید. باید دید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۹۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه امامی به ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید. باید دید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کند.

عبدالله محمدولی، کارشناس بازار طلا می‌گوید: شیب ملایم کاهش قیمت طلا تا دوشنبه ادامه دارد. زیرا بازار ایران تا پایان تعطیلات هفتگی بازار جهان مردد است و پس از بازگشایی بازار جهان و روند قیمت جهانی طلا و همچنین رصد بورس‌های جهانی می‌توان گفت که چشم‌انداز آینده طلا چه می‌شود.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: سقوط قیمت دلار به زیر مرز ۲۵ هزار تومانی اثر سنگینی بر بازار سکه نیز داشت؛ فلز گرانبهای داخلی در اولین روز هفته، ۷۵۰هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و روی مرز ۱۱ میلیون تومانی قرار گرفت.

عامل دیگری که بهای سکه را تحت فشار قرار داده بود، سقوط روز جمعه اونس طلا در بازارهای جهانی بود. در آخرین روز کاری بازارهای جهانی، طلا تا مرز هزار و ۸۵۰ دلاری کاهش یافت و این امر نیز فضای بازار سکه در ابتدای روز شنبه را به شدت فروشنده کرد. سکه در صورتی که قیمت دلار افزایش خاصی را تجربه نکند، ظرفیت نزول به کانال ۱۰ میلیون تومانی را دارد.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدایا به داد ما برسه پول کارگر زحمت کش با بد بختی در آورد طلا یک میلیون چهارصد خریدم‌چیکار کنم‌وای

    • حسین

      کارگر زحمت کش عزیز. اقتصاد در اینجا کاملا بی ثبات است. فقط صبح را شب کردن و از گرسنگی نمردن. پیشرفت هیچی. در اینجا به هیچ چیزی امید نداشته باش.

    • ناشناس

      خدابزرگ نگران نباش ضرر نیس طلا هیچ وقت نگه ش دار منم گرم بالا خریدم اما طلا حداقل باس یه سال نگه داری تاخوب سود کنی

    • ناشناس

      کارگر چیزی براپس انداز ندارع

  • ناشناس

    اکثر مردم شریف ما دلال و سود جو نیستند ، قربانی تورم و عدم ثبات اقتصادی هستند .وقتی افزایش قیمت ها لحظه ای می شود و تورم افسار گسیخته ،مردم بیچاره مجبورند برای حفظ دارایی خود جایی سرمایه گذاری کنند تا ارزش دارایی آنها از بین نرود .والبته بسیاری از آنها در این بازار بی ثبات نابود می شوند . ما مردم دلال نیستیم ، پذران ما دلال نبودند ما قربانی اقتصاد بیمار و تورم افسار گسیخته هستیم .

  • ناشناس

    سلام ما در زمان گرانی هرچه پول داشتیم طلا وسکه گرفتیم ما فکر می کردیم گرانتر میشن اما از بخت ما یکدفعه خیلی قیمت طلا ریزش کرد و الان چندماه صبرمیکنیم گران بشه اما خبری نیست قلبم از این همه گرفتاری به درد میاد لااقل تواین ماه قیمت برگرده مثل ابانماه تا ما طلامونو بفروشیم ما هم ضرری نکرده باشیم

  • ناشناس

    واقعا همینطورکه می گویید هست عزیزدل

  • ناشناس

    من مستاجرم به خاطر اینکه پولم بی ارزش نشه تا سر سال که بزارم رو پول پیشم ۲۰تومن سکه خریدم پس چرا قیمت اجاره خونه نمیاد پایین ..الان ۴میلیون از پولم کم شده آخه چرا دولت ما ضعیف ها رو زمین میزنه همیشه