کد مطلب: ۵۱۰۵۵۷

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۹ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۹ بهمن ۹۹

، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه، یک میلیون و ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۵۹۰‌ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه ۸ بهمن با ۹,۲۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۵۹۰‌ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه طلای تهران معتقد است: امروز آخرین معاملات خرید و فروش طلا در بازار است. به نظر می‌رسد قیمت طلا نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته باشد. چنانچه بازار ارز فردا هم نوسان داشته باشد ممکن است طلا جزئی گران شود.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: روز چهارشنبه طلای جهانی نیز چندان از رشد قیمت سکه حمایت نمی‌کرد؛ با این حال، صعود دلار به تنهایی کافی بود که سکه را در مسیر افزایشی قرار دهد. قیمت سکه در روزهای اخیر بیشتر از اونس طلا، به روند دلار دقت کرده است.

سکه بازان باور دارند، ورود دلار به کانال ۲۴ هزار تومان می‌تواند زمینه ساز ورود بازیگران جدید به بازار سکه شود و در نتیجه این اتفاق، فلز گرانبهای داخلی به بالای مرز ۱۱ میلیون تومانی برود. با این حال، روز چهارشنبه دلار بالای مرز ۲۴هزار تومانی دوام نیاورد و همین مساله موجب شد که سکه نیز از سقف ابتدای روز عقب نشینی کند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا گرون میشه بهترین فرصت خرید

    • ناشناس

      واقعان ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    مسخره کردید ملتو?

  • ناشناس

    انس طلا بازم پایین اومد. تو ایران میخوان نذارن قیمت طلا پایین بیاد والا الان قیمت واقعیش 900 باید باشه.

  • ناشناس

    سلام طلا حتما میره بالا