خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۱۵۹۱

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۴ بهمن / روز مادر تقاضای طلا را افزایش داد

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۴ بهمن / روز مادر تقاضای طلا را افزایش داد

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۱۰ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با صحبت‌های اخیر رئیس بانک مرکزی مبنی بر تداوم کاهش قیمت دلار، احتمالا طلا فردا هم ارزان می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز اونس جهانی طلا با ۱۶ دلار افزایش به قیمت یک هزار و ۸۶۴ دلار رسید اما بازار طلا و سکه به دلیل کاهش قیمت دلار روند معکوس در پیش گرفت. عبدالناصر همتی،رئیس بانک مرکزی اخیرا اعلام کرده است بهای دلار به زیر ۲۰ هزار تومانی می‌رسد و همین مساله به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران باعث شد بهای دلار کمی کاهش پیدا کند و قیمت طلا را هم متاثر کند بنابراین پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت دلار و طلا فردا تداوم داشته باشد.

نادر بذرافشان همچنین با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: در آستانه روز مادر تقاضا برای خرید طلا و سکه ۱۰ درصد بیشتر شده است و حباب سکه هم امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه چقدر ارزان شد؟

با کاهش قیمت دلار قیمت سکه چه تغییری کرد؟ بذرافشان در پاسخ به این سوال توضیح داد: طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید اما ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم ثابت باقی ماند و با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته اما ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «نوسان بازار ارز اجازه نمی‌دهد بازار طلا رویه ثابت داشته باشد اما پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا ثابت باقی بماند.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرا زمینی

    پس پول هست الکی میگن پول نبست
    خدا بیشتر بده ما که ادم محصوب نمیشیم اگه میشدیم لنگ نون شب نبودیم

  • ناشناس

    بله

  • ناشناس

    خدا کنه روند کاهش داشته باشه پدر مردم رابا قیمت طلا و دلار در آوردند.

  • ناشناس

    بالا رفتن قیمت دلار و طلا فقط به سود شخصی دلالان که دنبال پول زحمت نکشیده هستند میباشد باقی مردم باید در این آتش افروخته شده بسوزند وبسازند.

  • ناشناس

    سالهای گذشته در طی دوسال قیمت طلا حتی ۵۰۰ تومان هم بالا نمی رفت روزگار الان هر لحظه قیمتش ۱۰۰۰ تومان افزایش داره .ملت از این بدبخت تر ندیده بودم .

  • ناشناس

    بالارفتن قیمت دلار و طلا فقط وفقط زیر دست دلالان و بانک مرکزی است وبس و قیمتش تا زیر ۱۰ هزارتومان نرسد و حداقل دوسال ثابت نماند هیچ جنس و کالایی ارزان نمیشود .

  • ناشناس

    قربون روزگاری که دلار قیمتش ۱۰۰۰۰تومان بود اصلا فکرش هم نمی کردیم که به ۲۵۰۰۰ تومان برسه خدایا خودت رحم کن . ده سال نگذشته سال ۹۸ ۱۰۰۰۰ تومان بود .چه کسانی نشستند ودارند برای این کشور تصمیم میگیرند .عجب روزگار پراز افسردگی و دلواپسی داریم .

  • ناشناس

    دل مردم رو خوش میکنند به کاهش ۱۰ هزار تومانی سکه اگر وجود دارید روزی یک میلیون تومان کاهش قیمت به سکه بدهید مردم رو بدبخت بیچاره و افسرده کردید که دائم آرزوی مرگ میکنند سر مردم رو با افزایش دائم قیمتها گرم کردید .

  • ناشناس

    مسئولین این مملکت فقط به فکر سود شخصی خودشون هستن .وبس

  • ناشناس

    چه از جون این ملت بدبخت میخواین که روز به روز قیمتها رو بالا میبرین مردم همه دارند قتل عام میشن .به کجا میخواهین برسین با این کارهاتون .