کد مطلب: ۴۲۷۶۲۸

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

پیش‌بینی قیمت لوازم خانگی در شب عید

پیش‌بینی قیمت لوازم خانگی در شب عید

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران می‌گوید: تقاضا در بازار مثل سال‌های گذشته نیست. قدرت خرید مردم آب رفته و دیگر توانایی خرید یخچال‌های سای باید ساید 20 میلیون تومانی را ندارند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی در شب عید گران می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان قول دادند که قیمت لوازم خانگی را در شب عید گران نکنند، این در حالی است که اگر تولیدکنندگان برای افزایش قیمت کالاهایشان توجیحی داشته باشند باید مدارک‌شان را به سامانه 124 ارسال کنند.

مرتضی میری افزود: قیمت لوازم خانگی خارجی از زمان مطرح شدن طرح مبارزه با قاچاق کالا بین 10 تا 15 درصد گران شده است. مسلما زمانی که ورود کالا به کشور ممنوع باشد از طرف دیگر متولیان طرح مبارزه با قاچاق کالا را کلید بزنند قیمت لوازم خانگی خارجی هم گران می‌شود.

وی با اشاره به میزان تقاضا در بازار اظهار کرد: تقاضا در بازار مثل سال‌های گذشته نیست. قدرت خرید مردم آب رفته و دیگر توانایی خرید یخچال‌های ساید بای ساید 20 میلیون تومانی را ندارند. تا چند سال گذشته قیمت یخچال‌های ساید بای ساید چهار میلیون تومان بود اما امروز این قیمت پنج برابر شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.