خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۹۴۵۴

پیش‌بینی هوای تهران در هفته جدید

پیش‌بینی هوای تهران در هفته جدید

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، روز شنبه با وزش باد مؤثر در تهران شاهد بهبود کیفیت هوای پایتخت نسبت به روزهای گذشته خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پیش‌بینی می‌شود صبح شنبه (۷ دی ۹۸) با افزایش حجم ترافیک در نخستین روز هفته، بر غلظت ذرات معلق افزوده شود.

هرچند با وزش باد مؤثر طی ساعات بعد شاهد بهبود کیفیت هوای پایتخت نسبت به روزهای گذشته خواهیم بود. به‌تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر، پراکندگی آلاینده‌ها دور از انتظار نیست.با توجه به وزش باد در ساعات پایانی شنبه، احتمال پراکندگی و کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها وجود خواهد داشت. بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت منتهی به ۸ صبح دیروز با شاخص میانگین ۱۳۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت و در میانه روز جمعه نیز کیفیت هوا با شاخص میانگین ۱۱۴ باز هم در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

در شرایطی که بنا بر پیش‌بینی صورت گرفته از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کیفیت هوای پایتخت در اولین روز از هفته بهبود خواهد یافت اما احتمالات هواشناسی نشان می‌دهد در ادامه هفته به دلیل پایداری شرایط جوی و عدم پیش‌بینی بارندگی در شهر تهران از اواسط هفته بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.